Chantal, jammer dat je niet kan! Als je wedstrijd toch niet doorgaat en je kan wel mee dan hoor ik het uiteraard graag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Calimero_ schreef:Wat is er dan offtopic? Ik heb het toch gewoon over de meeting?
Maar sorry hoor..
CoronaLime schreef:Calimero_ schreef:Wat is er dan offtopic? Ik heb het toch gewoon over de meeting?
Maar sorry hoor..
Je gaat niet mee, je wil niet mee, je overweegt niet eens om mee te gaan, dus heb je er helemaal niks mee te maken.
Jammer dat je je afmeld, hopelijk gaat het gewoon heerlijk weer worden de 17e en hoeven we niks te verschuiven
Calimero_ schreef:Wat is er dan offtopic? Ik heb het toch gewoon over de meeting?
Maar sorry hoor..
[/quote
Je gaat niet mee, je wil niet mee, je overweegt niet eens om mee te gaan, dus heb je er helemaal niks mee te maken.
Jammer dat je je afmeld, hopelijk gaat het gewoon heerlijk weer worden de 17e en hoeven we niks te verschuiven[/quote
Ik wou wel mee en heb wel overwogen om mee te gaan. En dat is het nog niet meteen offtopic..
alicelover schreef:NienSCHaap schreef:Vaderdag of niet, Ik heb die datum tot nu toe vrij gehouden dus als het door gaat, ich bin daarbij
Ik neem mijn paps gewoon mee als chauffeur, krijgt hij als dank en cadeau wel een mooie afdruk na afloop.