Ja, hij loopt dus ook gevoelig op kiezels. Blij dat Jimmy weer goed loopt Sjelmar mag ook wel afgetraind bij de camping aankomen, maar das ijdele hoop.
Silence
heb je de Equine fusion hoefschoenen als eens gezien? zeer fijne schoenen, zeer soepel dus geen harde onderdelen die kunnen gaan schuren, voor vragen hierover stuur maar een mailtje. Ik heb alle maten op voorraad en verschillende maten om te testen.
Silence
Tis mij om het even, bedoel ik vind het best tof om mooie foto's te hebben (kun je nooit genoeg hebben) maar als de rest zegt van liever niet dan ga ik niet tegensputteren door het wel te willen Dus, ik ga met de meerderheid mee, met een lichte voorkeur richting ja
Silence
Meld zich! Zo dat wist ik nog niet dat 'we' hier een topic hebben. Ik heb ons weekend net ook maar meteen in de gezamenlijke familieagenda hier gezet. Ik kom met Ido. Die kent de camping en omgeving daar al goed :-D En met eigen trailer&auto Goh ik heb er zin in, ik heb Benno en camping Boszicht meteen maar eens toegevoegd op Facebook
Silence
Kijk, jou miste we nog inderdaad Gezellig dat je er ook bent. Mooi dat ik nu ook weet dat je met Ido komt. Dat wilde ik je nog vragen anders sta je straks als enige zonder paard op de deelnemerslijst.
Ik ben nu bezig met het info boekje. Vind het helemaal leuk haha die voorpret.
marjan1986
Geplaatst: 18-05-12 10:14
Hey nieuw gezicht! Ha ha. Gezellie! Archy loopt ook gevoelig op kiezels. Fjord eigen zeker? Archy is al eerder een weekend mee geweest maar ommen. Daar reden we zo'n 5 uur per dag.
Muurp
Geplaatst: 18-05-12 10:50
Silence schreef:
Ja daar wilde ik jullie nog over mailen. Zou circa €15 per persoon zijn. Willen jullie dat ?
Even hier op reageren. Ik heb me aangeboden om foto's te maken.
Zo krijgen jullie een beeld van wat voor foto's ik maak.
aalstreep
Geplaatst: 18-05-12 10:56
welkom fjordido
Ik zag idd in je profiel dat jij ook op een trekker rijd sandra, lol Heb jij nou de classic ? Ik denk dat ik voor de pro arte of de luxus ga, waarschijnlijk in het zwart
Julia houd ook niet van kiezels
aalstreep
Geplaatst: 18-05-12 10:59
foto's is denk ik wel leuk, maar ik sluit me aan bij de meerderheid.
Ah kijk, daar hadden we de laatste nu zijn we 'compleet' Moeten we nog ff een voorstelrondje doen?
aalstreep
Geplaatst: 18-05-12 13:38
vind 15 euro voor een paar foto's toch eigenlijk wel prijzig, dus voor mij toch een nee, (sorrie voor mijn wisselende antwoord ) , maar als de rest het wel graag wil vind ik dat ook geen probleem.
Mja, datzelfde had ik dus ook een beetje neem aan dat we zelf ook camera's meenemen? Maar ja, echt mooie foto's van Sjelmar heb ik ook niet, vandaar dak toch een kleine voorkeur voor ja heb, maar als de rest niet wil ben ik niet zwaar teleurgesteld ofzo Denk dat er door onszelf ook leuke foto's worden gemaakt.