zou denk ik niet zoveel uitmaken maar je kan voor de zekerheid even bellen... zal even terug lezen voor het adres...
Hee, wie heeft dit topic verwijderd uit mijn 'eigen berichten'?? Jammer Rianne en Marjolein..Ik heb wel gewoon gegeten vandaag, anders wordt het helemaal niks Zal maar eens even onder de sproeier door!
Ik denk dat 2 niet zoveel uit maakt...Dat is te overzien op zo'n grote groep toch? Haha ja ik eet ook wel gewoon Zal ook even douchen en dan beetje eten, dan heb ik vanavond wel weer ruimte Hmmm... heb zin in soep!
Was gezellig iedereen!!!Van het zomer maar weer iets regelen Lekker koese iedereen! Hondje uit gelaten dus ik duik heerlijk mijn bedje in
was gezellig juster...........en zelfs lekker (heb namelijk niks met chinees)........wel voor herhaling vatbaar
Ik baal dat ik niet meekon! Volgende keer ben ik wel van de partij!Zo te horen was het een geslaagde avond. Wie is er nog meer zwanger dan?
marjolein je moet echt vaker komen kijken in het topic hoor ... Gea is ook in verwachting linkje voor de foto's willen jullie even reageren of ie het doet ?http://www.mijnalbum.nl/Album=DHBMFIDZEn het lekkerste van de hele avonde