Stapelstoelen van de ikea zit niet heel erg prettig, maar zijn makkelijk mee te nemen en je zakt er niet doorheen Af en toe een stoelendans is dan misschien wel wenselijk, of een kussentje onder de bips
tja daar zeg je me wat... ik heb ooit eens mijn stuitje gebroken en lang op een houten stoel zitten is écht niet fijn! En aangezien ik iedere zondag 2 uur op een houten bank zit.... damn ik had echt pijn! ´dan neem je een kussentje mee´ zei vriendjelief ´ja hallo zeg, ik heb al zo´n dikke reet! die mensen zien me met een kussentje aankomen!´
Van t weekend maar ff stukkie rijden met vriendje, even er weer inkomen (al ging het vorige week prima dat kleine stukkie, maar is nie hetzelfde als een groter stukkie )
Toen we hierheen verhuisden heb ik de keuken (met de startersspullen die we toen hadden) ingeruimd en daarna nooit meer veranderd en alleen maar 'troep' erbij gekocht Dus ik irriteer me aan dingen tijd om de boel op te ruimen en te herindelen
Maarem, moet ik nog spelletjes meenemen? 30 seconds? Onvoorspelbaar? ehm wat heb ik nog meer voor 8 personen? Weerwolven heb ik ook, maar 8 personen is wat weinig
Ik heb ook geen inspiratie.. Ik ga met me mams samen wel wat bedenken.. Qua spelletjes heb ik Wijsneus, dat s op zich wel grappig, kan ik ook wel meenemen
Cadaz
Geplaatst: 13-03-12 17:52
RGBrink schreef:
Dus:
patries djuulsie wiebke lynn cantheon laura anouk ikke Daniella
ohh k zie idd nu dat de klok de 24e om gaat Weet k dat ook weer hahaha :p wordt een lange meeting dan, met al die spelletjes Gewoon een goede reden om nog een keer te meeten!