Ik zit al in de trein maar helaas zonder camera. Ik heb eergister mijn rug verdraaid en kan nu niks hebben/tillen. Aangezien mijn camera een metalen behuizing heeft en de meeste van mijn objectieven idem dito(zwaaaaar), leek het me niet verstandig om er de hele dag mee rond te lopen om mijn nek. Sorry mensen ik had het graag gefotografeerd!
Voor mij geldt hetzelfde als Ania! Leuk, interessant en gezellig Jammer dat we niet wat meer tijd voor de vragen hadden, maar als het goed is werden deze ook beantwoord in de presentatie en zouden we deze nog krijgen toch?
Ik had van te voren niet verwacht dat het zo leerzaam zou zijn. Een dag was eigenlijk gewoon te kort. Nu nog eens even mijn eigen recept op papier zetten. Ik heb al wat ideetjes.
Pavo Bedankt!! Ik vond het erg leuk en leerzaam. Ik herkende wel veel, omdat ik al eerder in een voerfabriek geweest was, maar heb toch weer nieuwe dngen gezien en veel opgestoken. Top!
Was zeker een leuke en leerzame middag! Nog wel wat vragen overgebleven maar die stel ik nog per mail. Ben al wat aan het bedenken voor het recept dus die komt er ook nog aan.
Silence
ik heb het ook erg naar mijn zin vandaag! Het was erg leerzaam! Pavo bedankt voor alles.
Vliendertje
Geplaatst: 21-03-12 22:48
Met de kont van mijn twingo op de grond, met 45 kilo extra, zijn wij ook thuis aan gekomen ( nog wel even een tussenstop in duitsland om een terrasje te pikken en wat te eten ) Erg leerzaam en gezellig! Bedankt PAVO! Wij gaan enthausiast aan de slag met de muslie.....