Fotomeeting Paarden Haarlemmermeersebos , Hoofddorp.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 10:04

Wat ontzettend jammer, Jij hebt juist zo'n knapperd!

Samy

Re: Fotomeeting Paarden Haarlemmermeersebos , Hoofddorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 10:17

Is we'll zo Loiz, maar het is over 2 weken al. Zeker als je wat anders kan plannen, dan zou ik het ook doen.
Er is in het topic vaak genoeg gevraagd als er schot in kwam, maar TS reageerde er niet op en het is heel fijn dat er nu we'll mensen zijn die er hard mee bezig zijn.

Misschien handig om opnieuw te laten stemmen?

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 10:20

Ik heb de stemmen van mijzelf, NathalietjeB, PkFoto, Loiz, Borrie01, xMnOn en DaphneR93 dusdanig verwerkt met degene die zich hebben afgemeld(Elpharo, de Ijslanders, Tancreda, paard ''van'' DarkDreamer) er buiten gelaten.. Kelly met haar PRE had ik nog wel gewoon meegenomen in de lijst..

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 12:12

Ik zit ook heel erg te twijfelen of ik nog mee zal gaan als fotograaf.
heb nog nooit zo'n ongeorganiseerde meeting meegemaakt.

ergens best logisch dat modellen zich afmelden ze krijgen maar geen duidelijkheid.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 12:37

Ik zou het toch wel heel erg jammer vinden als modellen en fotografen zich afmelden. Het belooft goed weer te worden, het bos wordt al groen, het water is helder. Wat wil je nog meer? :j

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 17:42

Hoi hoi, ook al ga ik niet meer mee...ik zou nu niet meer afmelden hoor. Wat janouk zegt- zou toch zonde zijn! Het begint mooi op gang te komen, ik zie al een lijstje verschijnen en ook al tijden. Ik zeg- ga ervoor! Als ik niet een infodag had waar ik echt HEEL erg graag heen was gegaan, dan was ik ook gewoon gegaan hoor...en ik had mijn paard zelfs helemaal moeten wassen...haha. Ik hoop dat alles goed komt en dat jullie heel veel plezier gaan hebben!!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 18:39

Laraax schreef:
Ik heb de stemmen van mijzelf, NathalietjeB, PkFoto, Loiz, Borrie01, xMnOn en DaphneR93 dusdanig verwerkt met degene die zich hebben afgemeld(Elpharo, de Ijslanders, Tancreda, paard ''van'' DarkDreamer) er buiten gelaten.. Kelly met haar PRE had ik nog wel gewoon meegenomen in de lijst..

Maar dus niet die van mij, aangezien die bij de TS terecht zijn gekomen ...

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 00:39

Loiz schreef:
Ik vind t persoonlijk nogal jammer dat mensen zich nú afmelden terwijl er nu juist schot in de zaak komt.. maargoed dat zal wel aan mij liggen..

Ik heb aan het begin al aangegeven dat het lastig zou worden voor de cremello om te komen (ik heb het eigenlijk niet voorgesteld aan de eigenaresse omdat die hele andere dingen aan haar hoofd heeft nu en dat weekend ook nog van stal gaat verhuizen.. :+).

Als fotografe wil ik er nog steeds wel bij zijn :).

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 08:27

Doelde niet op jou DD, aangezien je het al aangegeven had idd :j

Samy, dan is t misschien handig als je jou lijstje doorstuurd naar Laraax..?

borrie01, het is idd onduidelijk, maar niemand heeft eens de leiding genomen aangezien TS die niet neemt, dat was wel duidelijk.
Richard, Laraax en ik gaan het nu regelen en dat is niet zoals gepland, maar we willen gewoon een leuke meeting door laten gaan ;)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 08:29

@Lois: Dat is geen probleem. Indien nodig kunnen we best keer met z'n 3'en die kant op crossen om de lokatie checken hoor. ;)

Hebben gisteren echt een supermeeting in Hilversum gehad! :D

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 08:34

Ik wil helpen, want ik ken het bos op mijn duimpje. Alleen kijk ik niet door het oog van de camera naar het bos en weet dus niet wat jullie zoeken als fotograaf.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 08:37

Top! Leuk dat er toch veel mensen willen helpen, Janouk, jij weet vast wel de meest handige parkeerplaats voor een aantal trailers?
Wat fotografen zoeken, tja, bij het meertje mag je zeker niet meer komen? Ik vind zelf achterin het Haarlemmermeerse bos het mooiste,
beetje t wildere stuk, minder aangelegd. En de groene weelde vind ik ook mooi, wat vlakker en minder bosachtig en een watertje.
Alleen moeten alle paarden die meegaan dan wel hondproof zijn, want daar zijn wel vaak veel honden te vinden.

Richard en de rest die t leuk vind, lijkt t jullie leuk binnenkort ook een hondenfotomeeting te organiseren in de Groene Weelde?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 08:44

Afhankelijk van de keuze van het stuk bos zijn er 4 geschikte parkeerterreinen voor meerdere trailers;
Bij de Bosmanege, achter Claus Partyhouse, bij Papa's Beachhouse en bij Restaurant Vork&Mes (deze ligt het dichtst bij de Groene Weelde).

Als het water in wil in het kleine of grote meertje bij strand zal je moeten overleggen met de Boswachter of het mag. Zeker met dit weer in het weekend is het anders te druk bij de meren en op het strandje.

http://www.haarlemmermeer.nl/Sport_en_v ... meerse_Bos
Onderaan de bladzijde vind je de plattegrond in pdf

Beheerder
Het Haarlemmermeerse Bos wordt beheerd door de gemeente Haarlemmermeer. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de beheerder/boswachter op telefoonnummer (0900) 18 52.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 08:51

Als je bij Vork&Mes parkeerd en naar de Groene Weelde wilt moet je wel het viaduct over, ik weet niet of dat problemen veroorzaakt met sommige paarden.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 08:53

Aan de kant van de Groene Weelde is geen parkeergelegenheid voor een aantal paardentrailers tegelijk.

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 09:46

janouk schreef:
Aan de kant van de Groene Weelde is geen parkeergelegenheid voor een aantal paardentrailers tegelijk.

Je kan bij het pannekoekenhuis parkeren.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 09:52

Op zaterdag? Met 10 trailers? Dat zal niet echt op prijs gesteld worden.
Met een auto is dat prima te doen, maar voor trailers is geen ruimte.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 09:54

Loiz schreef:
Samy, dan is t misschien handig als je jou lijstje doorstuurd naar Laraax..?

Dan is het misschien eerst handig om te weten welke paarden er nog wel mee doen? Aangezien er al een paar afgemeld hadden die in mijn lijstje stonden.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:25

Er is geen paardenwedstrijd op 7 april op de Bosmanege. De kantine is 's morgens open voor de springles. Als er gekozen wordt voor locatie Bosmanege om te verzamelen, zou ik kunnen overleggen of het mogelijk is 's middags de kantine open te houden. Dan kunnen wij de kantine bezetting regelen.

Er is ruime parkeergelegenheid voor auto's met trailers.
Vandaar uit ben je zo in het Bos afhankelijk van de gekozen locatie.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:09

Elpharo, de ijslanders en de pre doen niet meer mee volgens mij..

0011223344

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:39

Als jullie opnieuw gaan stemmen over modellen dan hoor ik het graag.. Ts zou mij tussen de verkiesbare modellen zetten omdat ik zelf niet weet hoe ik foto's moet plaatsen, maar heeft dit op de een of andere manier niet gedaan. :Y)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:36

al enig idee wat de eindtijd gaat worden!

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 17:15

Kan ik er nog bij?
Zoja wanneer is het en hoe laat?

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 18:10

Heeft iemand een samenvatting want snap het niet meer (blond ja).

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 18:23

Ik stond ook nog bij de reserve fotografen maar nu ben ik weggehaald en dat vind ik erg jammer :o