Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlinda schreef:Neskolay schreef:Ik heb de mail ontvangen, maar ik beschik niet over de nodige permissies om dit forum te kunnen lezen?
(als ik op de link klik in de mail om naar de Poll te gaan, heb me al geregistreerd)
Je moet even je gebruikersnaam op het forum doorgeven per mail (staat ook in de infomail)
Neskolay schreef:Ik heb de mail ontvangen, maar ik beschik niet over de nodige permissies om dit forum te kunnen lezen?
(als ik op de link klik in de mail om naar de Poll te gaan, heb me al geregistreerd)
Bagheera_206 schreef:Neskolay schreef:Ik heb de mail ontvangen, maar ik beschik niet over de nodige permissies om dit forum te kunnen lezen?
Ach je bent niet de 1e die vandaag met deze opmerking komt.Ik had de mail ook iets te vluchtig gelezen.
Ik was bezig met mijn foto's van vanmorgen van het schip wat vast was gelopen voor de kust van Wijk aan Zee. Kreeg de mail binnen en heel snel 1e paar alinea's bekeken en op link gedrukt zonder verder te lezen.