Ben je helaas net te laat... Ze heeft hem inmiddels al via Marktplaats verkocht en gisteren verzonden...
MerelBormans
Geplaatst: 10-02-12 14:43
Ik kreeg inderdaad een pb van haar. Dus nog steeds druk op zoek naar een lens die ik op 4 maart kan huren. Net een mailtje gestuurd naar primerentals... Maar ben bang dat die ook niet in Amersfoort zitten zoals iemand anders zei maar in Arnhem... In dat geval zou ik weer terug bij af zijn... In Beilen kon ik ook geen verhuurpunt vinden. Alleen verkoop. Maarja daar heb ik niets aan....
Best balen dat al die verhuurpunten zo verweg zitten!
Ik wil graag die Nikon 70-200mm F2.8 (liefst VRII) nog eens proberen...
MerelBormans
Geplaatst: 10-02-12 17:06
Primerentals kost voor een dagje 50 euro door de bezorgkosten en dan nog 300 euro borg....
FemkeRoosje
Geplaatst: 10-02-12 17:32
monique1983 schreef:
ik heb mogelijk geen auto dus zoek iemand waar ik eventueel mee mee zou kunnen rijden
Mijn ouders rijden mij waarschijnlijk wel, dus dat zou dan toch kunnen?
pinkie87
Geplaatst: 10-02-12 17:36
kom heel even binnen vallen wil namelijk mijn sigma ook verkopen en die is 4 maandjes oud.. en bijna niet gebruikt van nikon
ik kan eventueel mensen (liefst fotograven ivm groooote hond in de auto ) oppikken op de weg tussen Limburg en Hilversum! Maar ik sta nog reserve dus dan moet er wel iemand uitvallen
Zie dit niet als zeuren he! want dat is absoluut niet de bedoeling
nog een maandje dan gaan we gezellig meeten met zn alle ik heb nog geen afmeldingen dus hoop dat iedereen gewoon nog gezellig mee gaat.
en smurfje en richard leuk dat jullie allebei toch voor de meeting in hilversum hebben gekozen.
Madieke
Geplaatst: 23-02-12 09:05
Helaas is er bij mij iets tussen gekomen waardoor ik me af moet melden als fotograaf, waarschijnlijk wel iemand weer blij gemaakt. Iedereen veel plezier en ik kom zeker nog even langs in het topic als de foto's er staan...