Om even jullie tijd te verdoen Mijn poownie Douwe [ITP] Douwe voor de lens van NavatuShots & FadingFotografie
[ITP] Fjord Archibald, los in de bak. hier archy! Weet niet of de link het doet. Want zit met mijn mb op bokt. Hi hi
Devi_Angel schreef:eeehm... Bernisco was het tog?Ja. Die had ik opgegeven maar,omdat jullie het over hengsten hadden dacht ik wij hebben nog een hengst op stal staan Enisco.
Ik ben benieuwd naar jullie selectie.. Zetten jullie er meteen een foto bij zodat we direct een beeld hebben ? En wat dan eventueel de reserve paarden zijn ..
Als luca er dan nog is en ik heb vervoer zijn wij ook van de partij Zou dan waarschijnlijk zijn laatste meeting met mij zijn Hebben jullie ook afzet stukjes?
Oeh ja die van jou is knap Astor ! Vind het echt zo klote voor je Nicole .. Is er eigenlijk ook water daar of?
Er is ook water daar Hier een impressie van de omgeving: [ITP] Douwe voor de lens van NavatuShots & FadingFotografie
Oeh nice! Hoe gaan jullie het doen qua indelen met paddocks? Omdat je vorige keer elke keer moest wachten op de droge paddock..
Astor schreef:Haha bedankt dames! Maar Azra is mijn bijrijdpaard dus ze is niet van mij Ik ga daar niet over Kijkt heeeeullll lief naar de eigenaar van Azra
Milan_lover schreef:Er is ook water daar Hier een impressie van de omgeving: [ITP] Douwe voor de lens van NavatuShots & FadingFotografieIs wel gaaf luca gaat meestal het water wel in.. Als ik niet op mijn treiter ga