Oh, dus dan moeten we er wel op tijd zijn...half uur van te voren? En is dat niet na te vragen? Want als ze klaar staan hoeven we er niet veel eerder dan 14.00 te zijn maar als we ze nog moeten halen wel...
haha mensen hier ben ik dan na eindelijk 25 berichten bij andere topics te hebben gedaan hihi lol en @bellatrix ik ben die ene persoon van bushalte hihi tenzij mijn vriendin ook meegaat dan rij ik met haar mee heb er super zin in ben benieuwd welk paardje ik krijg
@ andrea, niet zo slim om in het gastenboek de link te zetten met wie wil er nog mee aangezien we hier al gezegd hebben dat we met genoeg/te veel zijn....
je komt altijd langs joure Want daar splitst de snelweg zich !
maar als we zo vroeg gaan.. weet ik niet of ik mee ga.. Moet namelijk de dag ervoor werken, en als wij om 11 uur gaan rijden, moeten we om 8 uur weg thuis..
Er kunnen maar max. 8 personen mee zegt Iris de dochter van de eigenaar van Fp. Er zijn nu maar 8 paarden die een beetje mak zijn en niet helemaal gek zijn. De paarden hebben vanaf de herfstvakantie en sommige vanaf de zomervakantie al niet meer gereden. Die paarden krijg je denk ik ook niet mee.... Als ik jullie was zou ik maar even met Fp gaan bellen.
Als je goed leest zie je dat Iris zei, er zijn nu 8 paarden die braaf zijn met verhuur en vaak mee gaan en die niet eerst even een bok geven of vrolijk zijn/gek doen. we kunnen allemaal rijden dus een bokje of iets kunnen we wel hebben
Hahah okey, ik zag trouwens dat ik op de lijst stond van de mensen die mee gaan. Maar ik moet nog vragen of ik mee ga ik weet het dus nog niet zeker. Ik hoop dat ik wel mag, want ik ga eerder die week ook al huren... Ik wil heel graag op Safari ('ll)
dan moet je het even vragen safari is al vanaf vorig jaar zomer niet mee geweest... omdat ze een veulen had, dus die zullen we (bijna zeker weten) niet mee krijgen