Volgens hk genootje wel Maar in het echt lijk ik er niet helemaal op geloof ik Gezicht zegt vaak meer dan kapsel.Ander idee:Naambordjes
wollewaps schreef:*gaat bij wildvreemde mensen aan tafel zitten*Ooo, jullie zijn niet van bokt?Scheelt dat we voor de Wok buiten afspreken
Froukje1993 schreef:Volgens hk genootje wel Maar in het echt lijk ik er niet helemaal op geloof ik Gezicht zegt vaak meer dan kapsel.Ander idee:Naambordjes _o-Ben aan m'n tattoo ook goed te herkennen, die past wel bij ons topic maar die zie je dus niet Naambordjes is ook goed
Jorinda__ schreef:wollewaps schreef:*gaat bij wildvreemde mensen aan tafel zitten*Ooo, jullie zijn niet van bokt?Scheelt dat we voor de Wok buiten afspreken Dat is waar ook
Jorinda__ schreef:Ik weet wel hoe Froukje eruit ziet Tenzij haar foto op Facebook ook een nepperd is...'t is stiekem een vies oud mannetje
Nee, that's me!Net als de grote efteling meet.. Iedere bokker een sticker met het logo van bokt op z'n jas
Jorinda__ schreef:Daar val ik op Vieze oude mannetjes...Lekker Lopen er hier in de buurt genoeg rond!
Jorinda__ schreef:Daar val ik op Vieze oude mannetjes...Ieuwwwwww!!wollewaps schreef:Goed plan Ach, we zijn maar zo'n klein groepje, namen moet dan wel lukken toch? Ik ben slecht in namen
GRAPJEEE hahahahha grappig ben ik he.Oké ik ben moe dus ik word vervelend Ik ben juist eng goed in namen
En van mij staat een foto in mijn profiel, alleen even een pony bij denken Zo eentje op mijn voorhoofd, van haar. Niet een Cas-pony
Zo, foto weer foetsie! Hoef niet voor iedereen te zien te zijn Kan jou foto's niet zien Afwachten dus
Froukje1993 schreef:Sabine d'r foto, foto's in profiel laden niet.Ohhh misschien vind je computer dat het er teveel zijn? Dit is de meest recente, alleen is de boel nu jammergenoeg alweer minder rood http://i39.tinypic.com/20a7vyo.jpg