Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PKfoto schreef:Het is een bokker
Het is een vrouw
Het is een fotografe
Het is geen Femke
...wie dan
Citaat:Ik wil graag aan Nikki vragen....
-
-
-
-
-
- Hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn lichtinstellingen zo staan dat de lichte gedeeltes van het paard niet over- en de donkere gedeeltes van het paard niet onderbelicht raken binnen éen foto. (bijvoorbeeld zwarte paarden met een bles, of bonte paarden zorgen er bij mij vaak voor dat éen van de twee net niet helemaal in balans is)
- Hoe je toch die benen scherp op de foto krijgt. Ik oefen veel met sluitertijd enzo, maar toch heb ik vaak last van bewegingsonscherpte, of onderbelichting door een te hoge sluitertijd en te weinig licht.
- Hoe je bij minder zonnig weer toch scherpe fotos kunt krijgen zonder ruis.
aniek1985 schreef:Is er nog een mogelijkheid om op de reservelijst te komen bij de fotograven? Zo ja, dan wil ik wel op de reservelijst.
Klinkt erg leuk jullie meeting. En wat een goed idee om het te combineren met een Workshop van Nikki
- Hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn lichtinstellingen zo staan dat de lichte gedeeltes van het paard niet over- en de donkere gedeeltes van het paard niet onderbelicht raken binnen éen foto. (bijvoorbeeld zwarte paarden met een bles, of bonte paarden zorgen er bij mij vaak voor dat éen van de twee net niet helemaal in balans is)
- Hoe je toch die benen scherp op de foto krijgt. Ik oefen veel met sluitertijd enzo, maar toch heb ik vaak last van bewegingsonscherpte, of onderbelichting door een te hoge sluitertijd en te weinig licht.
- Hoe je bij minder zonnig weer toch scherpe fotos kunt krijgen zonder ruis.
- Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn voorwerp die in de schaduw staat mooi belicht word, zonder dat dat de achtergrond (waar wel de zon schijnt) over belicht raakt.