Klaar. Het is niet anders

Ik heb met Magda overlegd dat ik het rooster ga maken, dus ik ga iedereen die straks op de definitieve lijst staan nog even een PB sturen met wanneer het beste uitkomt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:DATUM: 20 NOVEMBER
Op deze lijst graag aangeven of je beschikbaar bent op 20 november
Modellen
- Ja- Allejandro (echte naam: Rianne) + Allejandro (KWPN Tuigpaard) (is geregeld)
- Ja - Andola + Montano (valkleurig rijpaard)
- Ja - Marjolijntje + Friese merrie
- Ja - Fenna1995
- Ja - Lienek + Lightning Tinker
- Ja (als paard genezen is) - Spytgnieskje
- ja - Renee_navaro
- Ja - Monica08
Reserve
- Ja - Neskolay
- Ja - Marloessjee
- Ja- Homiafortuna
- Ja - sheena_4ever
- Ja - Wiebrichtje
Fotograaf
- Ja - Roxiie
- Ja - Magda_90
- Ja - _l_amanda_l_
- Ja - Roomz
- ? - Maysie
- ? - Devi_Angel
- Ja - EngeltjeS
- Ja - Monica_86
- Ja - QueenE
- Ja - _Daniella
Reserve
- Ja - mara1
- Ja - X_spirit_X
- Ja - Geerte
- Ja - Milan_Lover
Citaat:DATUM: 20 NOVEMBER
Modellen
- Ja- Allejandro (echte naam: Rianne) + Allejandro (KWPN Tuigpaard) (is geregeld )
- Ja - Fenna1995
- ja - Renee_navaro
- Ja - Monica08
Reserve
- Ja - Neskolay
- Ja - Marloessjee
- Ja- Homiafortuna
- Ja - sheena_4ever
- Ja - Wiebrichtje
Fotograaf
- Ja - Roxiie
- Ja - Magda_90
- Ja - _l_amanda_l_
- Ja - Roomz
- ? - Maysie
- ja - Devi_Angel
- Ja - EngeltjeS
- Ja - Monica_86
- Ja - QueenE
- Ja - _Daniella
Reserve
- Ja - mara1
- Ja - X_spirit_X
- Ja - Geerte
- Ja - Milan_Lover
MissToseland schreef:Citaat:DATUM: 20 NOVEMBER
Modellen
- Ja- Allejandro (echte naam: Rianne) + Allejandro (KWPN Tuigpaard) (is geregeld )
- Ja - Fenna1995
- ja - Renee_navaro
- Ja - Monica08
Reserve
- Ja - Neskolay
- Ja - Marloessjee
- Ja- Homiafortuna
- Ja - sheena_4ever
- Ja - Wiebrichtje
Fotograaf
- Ja - Roxiie
- Ja - Magda_90
- Ja - _l_amanda_l_
- Ja - Roomz
- Ja - Maysie
- ja - Devi_Angel
- Ja - EngeltjeS
- Ja - Monica_86
- Ja - QueenE
- Ja - _Daniella
Reserve
- Ja - mara1
- Ja - X_spirit_X
- Ja - Geerte
- Ja - Milan_Lover
Ik reageer voor Devi_Angel, die kan ook mee!
Jolienn schreef:Ik denk echt dat jullie het een stuk moeilijker maken dan het is met het bijhouden van een reservelijst buiten het topic om! Zorg dat er een lijst is met mensen die wél mee zijn geweest, en laat de aanmeldingen voor volgende meetings verlopen in het volgende topic, waarvan een datum bekend is. Geef 1 of 2 mensen de leiding over het programma, tijd, planning, aantal modellen/fotografen EN de datum. Mensen die nog niet zijn geweest hebben voorrang op mensen die al wel een keer mee zijn geweest.
Met zo'n grote groep mensen kun je nooit een datum hebben dat alle mensen die nog niet zijn geweest kunnen! Dat zal altijd een punt blijven. (En dat komt de gezelligheid ook niet echt ten goede)
Sita_ schreef:is ook jammer! Maar hopelijk mag dat de pret niet bedervenJolienn schreef:Ik denk echt dat jullie het een stuk moeilijker maken dan het is met het bijhouden van een reservelijst buiten het topic om! Zorg dat er een lijst is met mensen die wél mee zijn geweest, en laat de aanmeldingen voor volgende meetings verlopen in het volgende topic, waarvan een datum bekend is. Geef 1 of 2 mensen de leiding over het programma, tijd, planning, aantal modellen/fotografen EN de datum. Mensen die nog niet zijn geweest hebben voorrang op mensen die al wel een keer mee zijn geweest.
Met zo'n grote groep mensen kun je nooit een datum hebben dat alle mensen die nog niet zijn geweest kunnen! Dat zal altijd een punt blijven. (En dat komt de gezelligheid ook niet echt ten goede)
Precies, in het vorige topic hebben we deze onenigheid echt niet gehad..Gewoon omdat er toen een paar de leiding hadden en gewoon consequent waren in datums/tijd/modellen etc. Beetje jammer om dit zo te lezen, dit komt de sfeer op de meeting zelf ook neit ten goede omdat het van te voren al zo'n gezeur is.
Maysie schreef:Roxxie zou je mij ook op de lijst kunne zetten voor de derde meeting.
Hou zit het nou dan, ik begrijp namelijk dat er een planning komt maar is het dan wel zo dat iedereen elk paard voor zijn camera krijgt?
Mochten er mensen uit leeuwarden komen of heel dicht eromheen die mee moeten rijden ik heb in totaal 4 plekken vrij in de auto