Wow ik heb straks echt 3 meetings in 2 weken

Vinden degenen die met mij meeliften het trouwens erg om een klein beetje benzinegeld te betalen? Ik ben zegmaar heel arm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sunshine80 schreef:Koehandel??? Wat is dat nou weer voor spel?
Citaat:Wanneer?
De volgende spellenavond is op vrijdagavond 17 februari om 17.30u (inclusief avondeten)
Waar?
Bij Delaja in Ter Aar
Wie?
- Delaja
- x_spekkie_x
- judith_irene
- Ninaka
- Catmax
- Sunshine80
-Invisible
- knuffeldier
- Magrathea
- Mar__
Spelletjes:
- Kakkerlakkensalade (Magrathea)
- Iguazu(Magrathea)
- Saboteur(Magrathea)
- Regenwormen
- Skip-Bo
- Nain Jaune (frans spel)
- 1000 bornes (frans spel)
- Guillottine
- Koehandel
- Monopoly Deal
- Cluedo
- Colonisten van Catan tot 6 spelers
- De betoverde Doolhof
- Monopoly
- Ligretto voor 4 spelers
Carpoolen
Sunshine80 en Mar__ carpoolen vanuit Rotterdam
Magrathea kan waarschijnlijk rijden en max. 4 mensen meenemen (3 als je te dikke billen hebt) Waarvan 1 Spekkie, 1 Invisible
Delaja schreef:Oh goed dat je het zegt! heb nog geen boodschappen gedaan hoor dus hoef niks aan ter passen![]()
Maar we hadden vorige keer soep en dan broodjes met kaas, salade en van alles. ik vind dat zelf wel handig voor zo'n avond omdat je dan allemaal kan kiezen wat je wilt maar weet niet of jullie koude hapjes prima vinden?
Magrathea schreef:Als ik tijd heb deze week (ga er maar vanuit van niet) kan ik misschien worteltjestaart maken. Heb ik van de week gemaakt voor mijn commissie, was erg populair
en sowieso echt heel erg lekker.
Delaja schreef:owjaa, en de beloofde reminder: liefhebbers, vergeet niet je bikini mee te nemen
Magrathea schreef:Vinden degenen die met mij meeliften het trouwens erg om een klein beetje benzinegeld te betalen? Ik ben zegmaar heel armDus t komt ws neer op 2-3 euro ofzo.
Delaja schreef:Ineke, als je as. vrijdag kan ben je wat mij betreft welkom hoor!
Even voor de dames die er vorige keer waren: koude hapjes emt broodjes en zo is prima te doen toch?
Delaja schreef:owjaa, en de beloofde reminder: liefhebbers, vergeet niet je bikini mee te nemen