Deppmarathon het vervolg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 13:36

HIJG PUF eindelijk even tijd om mijn mail na te kijken! Nou, niks ernstigs Haha! alles loopt op rolletjes!!! Nou tot straks voor degenen die dit nog lezen!!!

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 17:12

veel plezier allemaal vandaag Lachen

enne doe me zus daar de groeten Haha!

Kick

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:37

Wel ff zeggen hoe het was he? Morgen

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 13:10

Nou, ik ben als 1 van de eerste weer thuis. Ik moet namelijk zo nog even naar de wedstrijd van mijn zus.

Ik heb het echt heel gezellig gehad! OK dan! En heb genoten van alle films (ondanks ik ze natuurlijk al kende Knipoog )

Ik vond het ook heel leuk om weer eens nieuwe mensen te leren kennen. Een uitgebreid verslag zal natuurlijk nog volgen!

(mocht ik hele rare dingen opgeschreven hebben, houd er rekening mee dat ik een nacht niet geslapen heb Haha! )

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 14:17

waaah het was echt geweldig!!! Heb het enorm naar mijn zin gehad Haha! wel heb ik ons hele huis op stelten moeten zetten, maargoed Knipoog
inderdaad, uitgebreid verslag volgt nog, verwacht een heleboel vage foto's!!! Heb 120 foto's te bewerken en te uploaden...

BTW ik begin me een beetje vaag te voelen nu Haha! ben al meer als 27 uur op... beetje draaierig alsof ik dronken ben ofzo Haha! liep net al tegen een muur op en tilde mijn voet niet genoeg op vor een stoeprand... hmm... nouja, dat krijg je he Haha! als je het risico loopt op de foto genomen te worden als je slaapt Haha! of een zak bevroren eten in je nek.... He shiloh?
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! :p

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 14:42

Hey shiloh... ik kwam een tijdje terug een site tegen waarbij men hun foto's door konden sturen waar ze *dood* op stonden Haha!
denk dat ik dat ook maar is ga doen...:

Afbeelding

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 16:19

Zippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 16:37

Hahaha, die foto ook Tong uitsteken Ik vond het super! Ik ben nu alleen echt te brak, niks werkt meer mee Tong uitsteken

Kick

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 17:09

Whaha leuke foto jullie worden vast ontdekt als model haha

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 17:25

Ja, ook ingrid en ik zijn weer angekomen alleen slaapt ingrid nu Tong uitsteken
Ga ook eventjes een klein verslagje maken denk ik.

SweetTinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 18:03

Haha jaaa t was echt super (ohoh shiloh vermoord je als ze die foto ziet Tong uitsteken, maar ze had wraak materiaal zei ze)

(PS ik sta ook echt gara op de foto's)

En ik voelde me vandaag echt net alsof ik een kater had (ben al 33 uur wakker...)... nu weet ik gelijk een beetje hoe Johnny zich in PotC voelde haha... zo aangeschoten

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:22

lunatje schreef:
Hey shiloh... ik kwam een tijdje terug een site tegen waarbij men hun foto's door konden sturen waar ze *dood* op stonden Haha!
denk dat ik dat ook maar is ga doen...:

I CAN ONLY SAY ONE THING Haha! Extreme duivel PREPARE YOURSELF FOR REVENGE!!!

ps: als ik stom op bokt kom te staan KOMT IEDEREEN STOM OP BOTK TE STAAN DUS Haha!:D

SweetTinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:24

ohoh... ik heb niks gedaan haha.

(haha dood haha best wel lachen). Maar het is wel een gave foto hoor Haha!

LMsWinnetou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:27

Coole foto!! (Ik sta er ook erg charmant op Tong uitsteken )
Ik vond het echt super gezellig. Leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen, en super leuke films gekeken *LOL*
Ik heb tot nu toe nog niet geslapen en ben ik totaal nu 38 uur op.... Gaaaap Ben nu toch echt wel heel erg moe! *LOL*
Slaap lekker allemaal!

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:29

ik zit nu op 34 uur, duik lekker even me bedje in, ik heb namelijk zo'n vermoeden hoe iemand met een kater zich moet voelen....
Ben er misschien later nog Haha!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:35

Ik ook een beetje ookal heb ik wel geslapen..

al vind ik niet dat ik echt geslapen heb.. ok.. ik ben in slaap gevallen, maar ik werd echt elke keer binnen 5 minuten weer wakker, en de rest zat ik gewoon een beetje te dommelen, half wakker half in slaap..
dussuh... maar lunatje... wat kun je mee beeldig negeren Knipoog

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:01

Arme shiloh...Knipoog Ach gut

Lunatje wacht op haar straf... ~~}>~~}>

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:40

Sorry dat we niet meer konden komen mensen, maar we waren helemaal kapot... volgende keer (als er geen verjaardag is Tong uitsteken) zijn we er zeker bij!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:57

*baalt ook dat ze zo moe was* Als we er vanaf zaterdagmiddag bij waren geweest was het goed geweest, maar om nog een eind te rijden voor een paar films die ik dan half meekrijg omdat ik vreselijk kapot was, nee geen goed idee. Sorrie voor het ongemaak iedereen, Roy en ik hadden een miscommunicatie *LOL*.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 10:54

Volgende keer wil ik ook komen, klink erg gezzelig allemaal.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:18

Was het ook!! Maar volgende keer is het gewoon in Goirle of Tilburg hoor! Tong uitsteken

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 21:08

Fleury schreef:
Was het ook!! Maar volgende keer is het gewoon in Goirle of Tilburg hoor! Tong uitsteken

Nou, ik heb al een aanbieding van iemand anders Haha!
Iemand met een behoorlijke huiskamer (zo groot dat als iedereen ook echt gekomen was, ongeveer 25 man, er ook nog inpast), veel banken en een hele mooie tv-installatie.

En over een niet al te lange tijd gaat haar familie een weekendje weg. Het is alleen weer in Noord-Holland Schijnheilig

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 21:19

Ah als we dan toch weer een locatie af gaan spreken voor de volgende Johnny Depp meeting... Schijnheilig

Jullie mogen ook bij mij de marathon komen houden hoor. We hebben een logeerhuis(je) waar ook heel veel man in kunnen (ook wel een stuk of 25). Met vanalles dr op en dr aan. Boven en beneden verdieping, eigen douche enz.
Ik hoor het wel als er intresse voor is om het bij mij te houden. Lijkt me iig super Lachen

LMsWinnetou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 21:19

Antoinette schreef:
Nou, ik heb al een aanbieding van iemand anders Haha!
Iemand met een behoorlijke huiskamer (zo groot dat als iedereen ook echt gekomen was, ongeveer 25 man, er ook nog inpast), veel banken en een hele mooie tv-installatie.

En over een niet al te lange tijd gaat haar familie een weekendje weg. Het is alleen weer in Noord-Holland Schijnheilig

Geen probleem Haha!
Ik ben zeker weer van de partij *LOL*

LMsWinnetou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 21:22

Fonnie schreef:
Ah als we dan toch weer een locatie af gaan spreken voor de volgende Johnny Depp meeting... Schijnheilig

Jullie mogen ook bij mij de marathon komen houden hoor. We hebben een logeerhuis(je) waar ook heel veel man in kunnen (ook wel een stuk of 25). Met vanalles dr op en dr aan. Boven en beneden verdieping, eigen douche enz.
Ik hoor het wel als er intresse voor is om het bij mij te houden. Lijkt me iig super Lachen

Zuid Limburg is wel heel erg ver... Scheve mond Haha!