Niet of nooit geweest houden we er in En verder moeten we voor een volgende keer iets eerder muziek uitzoeken zodat we iets beter voorbereid zijn Voor herhaling vatbaar Maar nu duik ik eerst mn bed in
Yep was leuk, gauw weer eens Dan ga ik nog eens fiegelieren met wat harpdingetjes en dan komt het vast goed! We hebben idd leuke dingen om uit te kiezen!
Precies. En dankzij de A30 nog zonder files ook. Het stond op de A1 echt helemaal vast toen ik de snelweg op reed en later bleek het op de A28 ook helemaal vast te staan. Dus de alternatieve route was beter en was maar 3 minuten omrijden. Dat is beter dan een half uur file rijden
Dan de laatste van het clubje, die vanacht pas ergens om 2 uur ofzo thuis was . Nu net uit mijn bed en me ernstig aan het afvragen wie van jullie gisteren verkouden was en mij heeft aangestoken?
Niet of nooit geweest was erg leuk, maar die twee beatles vond ik persoonlijk ook niet verkeerd klinken! Op naar de volgende keer!
Let it Be en Hey Jude? Als Prrrr weer voor scans zorgt, dan kunnen we daar voor een volgende keer best wat mee doen Ik ben er wel voor om Hey Jude dan iets hoger te pakken. Een toon of 2/3 minstens
Volgende keer... Roep maar. Dit jaar nog? Of ergens begin volgend jaar?
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 03-10-11 10:18
ergens eind november, begin december ofzo? bijvoorbeeld 26 of 27 november, of 10 of 11 december? 3 of 4 december mag van mij ook, maar dan zit je wel met Sinterklaas denk ik. De twee weken daarvoor kan wat mij betreft ook, maar dan alleen op de zondag. 's zaterdags heb ik de ene week repetitie en de andere week uitvoering. Dus dan zou het wat mij betreft zondag 13 of 20 november worden.
Eenmaal in de auto kwam ik al snel tot de ontdekking dat ik toch wel dusdanig moe was dat het niet echt verantwoord was om door te rijden. Dus op de snelweg heb ik een mooie parkeerplaats opgezocht, ben tussen een paar vrachtwagens gaan staan en ben op de achterbank onder mijn slaapzak gekropen. Met de bedoeling even een kwartiertje bij te komen, maar dat liep dus wat anders
Nou ja, beter zo dan doorrijden en ongelukken veroorzaken. Maar het was erg laat ja voor ik thuis was
Lukt het zo? En anders is mijn pollgesleutel gewoon mislukt dan verzinnen we wel iets anders...
Daihyo
Geplaatst: 03-10-11 11:25
Helemaal goed
Edit: ik mag trouwens het Spaanse ding van mijn collega nog iets langer lenen. Ben er ook al achter waarom die snaren zo rot staan, dus heb ze gisteravond iets beter geprutst. Maar ik vind kunststof dus echt niet fijn *gaat sparen voor iets anders* Tot die tijd is het een goed leen-alternatief