[Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 12:37

He wat jammer Simone, maar thanks voor berichtje :) Wellicht een andere editie, en jij veel plezier op je midweekje! (waar ga je heen?)

Ik heb me eigenlijk nog totaal niet voorbereid :+ :)) Zie wel hoe het allemaal loopt :j

Heb trouwens wel besloten om Nico definitief thuis te laten, vind hem gewoon nog teveel kleuter in zijn kop, en dan is een week Veluwe gewoon te ver qua afstand, te lang en teveel prikkels bij elkaar. Kan beter kleinschalig met een weekendje hier in Zeeland, daarna in Brabant oid beginnen. Mijn kleutertje :+:

Verder heb ik er onwijs veel zin in :D :D :D

Kelly_ann

Re: [Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 14:10

Ik heb er ook zin innnn!!!
Wel wat breinbrekers betreft vervoer... Auto ouders is niet beschikbaar (zitten in Spanje), en trailer die niet in Wolfheze kan blijven staan ivm concours waar stalgenootje naartoe wil die week -O-

Afijn, komt tijd komt raad... hoop ik :Y)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 14:36

Hier ook breinbrekers wbt vervoer hoor Kelly, maar uiteindelijk zal het wel goed komen :j Ik ben gisteren even aan het rekenen geslagen en de helft van de kosten vd vakantie zijn voor het vervoer. Superzonde van het geld vind ik persoonlijk. Ik ben dus nu wel al aan het rondkijken of het misschien ook anders kan, maar het gaat hoe dan ook veel geld kosten :P Ooit komt er een eigen trailer...

Ingrid, zo'n klamboe is wel een goed idee, maar ik zat met het probleem dat ik hem niet kon vast maken hè :=

Ik heb zomaar een uurtje niks te doen (nja, genoeg te doen, maar nergens zin in haha) dus ik ga eens kijken of ik een fotoboek kan maken van de foto's van de Veluwe 2012 :)

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:14

Ik ga naar Alphen, m'n opa en oma staan daar op de camping. Het was vorig jaar al de afspraak dat ik langs zou gaan, maar toen kwam er een breukje tussendoor, dit jaar heeft mn opa het geregeld voor m'n verjaardag, dus there is no way back ;) Nee heb er onwijs veel zin in :D

Jullie alvast super veel plezier gewenst, het is jammer dat er overlap is met mijn vakantie, anders hadden jullie mijn trailer kunnen lenen :)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 15:22

Veel plezier alvast Simone! :)

Mensen, nog 45 dagen!! *\o/* :):) *\o/*

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 09:18

*\%/* *\%/* *\%/*

Zo, transport is voor mij en Dais inmiddels ook geregeld, ik heb een Korando tot m'n beschikking, ding mag 3500 kg trekken :') Dus dat komt goed. Kel : heb je eventueel al wat meer zicht op een oplossing? In het uiterste geval rijd ik eerst heen met die twee van mij, dan terug (al dan niet met m'n trailer?) En dan rijd jij met de combi naar daar?

Wat ik me nog wel afvroeg, dat ding waar ik mee kom is in feite officieel een tweezitter. Dus voor boodschappen of uitstapjes niet zo heel handig, Zijn er eventueel mensen die met een 'grotere' auto komen? Voor als we nog eens op stap willen naar het een of ander?

Vooral het stukje na 1 minuut is leuk. Amanda die Wiet een kusje wilt geven :')

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 18:56

Je filmpje is niet te bekijken Maya :(

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 19:37

als je filmpje opent via groot scherm/ youtube wel :o trek me weer retour

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:38

Thnx voor de tip Marjolein! :)

Haha, ik had dit filmpje nog niet eerder gezien, grappig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 09:44

Anders moet je effe naar mijn account gaan, dan zie je alle filmpjes online staan van de Veluwe, heb er nl veel meer gemaakt.

Eigenlijk moet ik eens zo'n helmcamera... :$

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:18

Ductape werkt ook wel hoor. Gewoon je camera op je cap vast tapen en opgelost +:)+ . Paar euri bij de gamma ;)

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 09:54

Helmcamera gaat mij misschien wel lukken, zwager heeft sinds kort zo'n ding :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 16:00

Ik ben dit weekend al aan t voor proeven! Ze hebben nu ook wifi , nieuwe bedden en wat beddengoed. Super handig ;B :) en lekker aan t genieten

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 08:16

Zouden jullie het misschien leuk vinden als ik een dagje mee kom rijden? :o Als t een beetje past in mn planning en met werk enzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 08:28

Wat goed om te horen Ing! :D Vooral die nieuwe bedden, die stonden al op de aparte kamers, maar nu dus ook op de slaapzaal, slapen goed he? Heb idd wat foto's zien langskomen op FB... :+: *\%/*

Wij hebben hier gisteravond even proef gedraaid met Aman en Andros op de trailer. Ging keurig :D Ook voor mij fijn om deze totale combi te testen. Zowel deze auto voor de trailer als Andros erbij op. Qua gewicht merk je er eigenlijk niks van mbt het trekken, maar wel dat hij topzwaar is in feite :') Toch gewoon echt anders rijden dan met die kleine laag bij de grondse pony's van mij... _O- Apart als je dat zo merkt in de bochten. Maar superfijn dat het zo goed ging. Ook nog even afgestemd hoe we dat praktisch gaan doen straks over 3 (!!) weken.

Natuurlijk is dat hartstikke leuk Siet :j Als je het rond krijgt qua planning etc. gewoon even een berichtje sturen en dan stemmen we dat wel af.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 09:05

Gezellig Siet!

Ik heb Mirjam (Mirjammie) die vorig jaar mee zou gaan, gevraagd of ze het leuk vind om een middagje/avondje langs te komen b.v om te barbequen ofzo.... Mits jullie bezwaar hebben...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:52

Tancreda4 schreef:
Ik ben dit weekend al aan t voor proeven! Ze hebben nu ook wifi , nieuwe bedden en wat beddengoed. Super handig ;B :) en lekker aan t genieten

Maya schreef:
Wat goed om te horen Ing! :D Vooral die nieuwe bedden, die stonden al op de aparte kamers, maar nu dus ook op de slaapzaal, slapen goed he? Heb idd wat foto's zien langskomen op FB... :+: *\%/*

Er zijn idd nieuwe bedden! Maar niet dezelfde als in de buitenkamers. Buitenkamers hebben 1-persoons bedden, en de slaapkamers binnen andere stapel bedden. We met een extra dek matras, ze lagen er hard..

Wifi is er idd ook, en daar hebben we al positieve berichten op gekregen! Ik zou dat zelf ook erg prettig vinden hoor, maar het was wel een gedoe om dat goed aangesloten te krijgen.

Tancreda4: was jij gister al gekomen? Vandaag zijn er nl mensen weg gegaan en weer andere gekomen, misschien dat ik je wel heb gezien dan? (ik werk daar dus, voor de duidelijkheid ;) )

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:59

Wifi was het enige wat ik echt miste vorig jaar! Bed lag prima :D Ik had alleen enorm last van muggen, maar ik kom gewapend met twee lampen dit jaar :D

Marocje, wat leuk dat je daar werkt! Wat een toplocatie om te wonen en werken zeg :j :D

Siet, super leuk idee!

Kelly, gezellig toch! :D Weet je al of je nog een paard mee kan krijgen?

Ing, ik zag foto's op facebook. Super hoor!!!

Nog 21 daagjes!!

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 15:05

Dais, ik ga vanavond mijn bambi ogen opzetten Y;(

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 18:30

Sita, zou leuk zijn als je een dagje kan langs komen :)

Maya en Daisy alvast proef gedraaid dus, fijn om zo even te oefenen met beide paarden op de trailer en om eens met de combinatie alvast te rijden!!

Kelly, hier geen bezwaar!

Marocje, ik was er vanaf vrijdag middag tot vanochtend een weekendje met een ander forum :P

Weekend was geslaagd weer :) Er was een onderlinge wedstrijd! Ene kant wel even balen en slikken omdat het mooie stille stukje waar we gewend aan zijn met een hoop privacy even een invasie had met mensen, maar andere kant was het ook leuk en gezellig. EN we mochten zelfs mee doen, dus twee van ons clubje hebben meegedaan aan de onderlinge wedstrijd en ook nog eens 1e en 5e geworden, hoe leuk!! Echt heel gaaf. Degene met de 5e prijs had al een jaar niet meer in een bak gereden, enkel buiten :P Was wel een leuke verrassing. Was ook nog een feestje, maar we waren een beetje boel dood, dus dat heb ik maar langs mij heen laten gaan.

Heb zin om er over 3 weken weer heen te gaan! Lekker een week lang lekker chillen :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 20:45

Hebben jullie er al zin in?
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

En deze wil ik ook even delen, Wiet met haar nieuwe liefde. We hadden vuurwerk verwacht tussen die twee bitch merries, maar het was dikke mik tussen die twee. Wiet is zoveel meer socialer geworden, heerlijk!! Ze stond ook even langs twee paarden van de manege, waarvan er 1 steeds naar het draad vloog om aan te vallen (gedrag wat ik van Wiet ken), maar Wiet reageerde er amper op :oo Sociaal paard!!
Afbeelding

Al lijkt ze wel steeds overtuigender pot.... hopelijk kan Andros haar weer een beetje rechttrekken ;) :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 10:19

Leuk dat je even meldt Marocje, en tot dan :j

Nooooooooh ^) Nog maar drie weken, nog maar drie weken :+

Wat heerlijk dat Wiet zo lekker sociaal wordt :j

Nog succes geboekt Kel? := Oh, en trouwens leuk als Mirjam nog langkomt voor een BBQ alleen maar gezellig, als ze wilt mag ze best haar cap meenemen en ook even een ritje op Amanda doen met jou erbij dan? Als jullie dat leuk lijkt.

Oh : toch nog even voor de zekerheid alvast in de groep gooien Y;( : ik wou graag zo'n lange wei van achteren, en het liefst niet die ene direct langs het pad aan de zijkant, maar een van de andere, welke is me verder helemaal effen :+ Hoef ook niet het weitje vooraan, dus als iemand daar voorkeur voor heeft?

Voor mezelf wilde ik graag een van die kamers buiten, zijn er nog meer die zo'n kamer willen? Of gaan er op de slaapzaal of? Er zijn iig 4 kamers.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-06-13 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 10:30

Weitje vooraan vind ik mooi, maar weet niet of ik Wiet daar blij mee maak dat ze niet bij eentje kan snuffelen. Ze blijft wel gewoon buiten. Ik wil liever niet een weide met lang gras :o

Ik hoef geen kamer buiten, gooi mij maar in een groepskamer :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 10:32

Vorig jaar had ik me ook een keer gemeld hier ;) . Waarschijnlijk ben ik zelf op vakantie als jullie er zijn, dus tref ik alsnog 'de bokkers' niet _O- , maar laat anders wat na in het schriftje? Zou wel leuk zijn, hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 10:40

Viel me idd ook al op dat er nog lang gras staat. Je mag haar gerust weer naast Aman zetten, vorige keer was het Andros - Amanda - Wiet - leeg en Verona dan van voren rechts, en de linkse wei was ook leeg, of daar stonden andere paarden in. Maargoed, bekijken we dan ter plekke weer, en anders ook schuiven indien paarden naast elkaar toch niet matchen.