En ja, ik ken Shanna ook, en Amanda, en Iefke, en Delerium volgens mij ook... En op zich nog wel meer teamies hoor. Had een beetje last van Alzheimer vanmorgen
Wie riep er nog om een lift vanuit het zuiden? Pluttersput? Waar in het zuiden zit jij?
Is het handig als iemand de OP even bijwerkt met wie met wie carpoolt en waar vandaan en wie er nog een plekje zoekt en wie er nog plekken overheeft en zo?
Telefoonnummers heb ik dat ook redelijk mee.. niet meer zo erg als vroeger. Maar ik moest laatst een telefoonnummer voor iemand opschrijven en dat is dus blijven plakken kwam ik gister achter toen ik aan het kijken waren welke nummers terug te vinden zijn met een nummeromkeerzoekerdingetje
xingridx
Geplaatst: 01-06-11 15:45
ja telefoonnummers/geboortedata onthou ik ook tot in den treure (vreselijk irritant soms trouwens ) maar zoals hier in het topic als het zo snel gaat dan lees ik niet grondig genoeg om daadwerkelijk alles te kunnen onthouden
Ik ken mijn eigen 06, die van mijn ex, die van mijn moeder, mijn moeder haar huistelefoonnummer, die van mezelf, die van een docent waar ik op de middelbare school verliefd op was (raak ik nooooit meer vanaf!) , de huistelefoon van mijn oma, mijn vader (al 4 jaar geen contact mee), en dat van één vriendinnetje omdat ik dat laatst dus op moest schrijven
Sinds je nummers niet meer hoeft te draaien omdat je ze opslaat in je telefoon onthoud ik ze een stuk minder goed.
Ik kan eventueel ook wel naar Sittard komen, Sanna, als dat makkelijker is.
Anoniem
Geplaatst: 01-06-11 15:53
Net lijstje Jansi
Ik heb er echt zin in
Anoniem
Geplaatst: 01-06-11 15:57
Zo, complete lijst in de OP.
Missen we nog mensen van wie we denken, die MOET erbij?
Als ik zo kijk, iefke had vrijgenomen, als Storm en Mickey dan ook komen kunnen die ook carpoolen. Weet niet hoever Marije daar bij uit de buurt woont?
Daihyo
Geplaatst: 01-06-11 15:59
Ingrid Ik heb een Renaul Twingo hè. Ga jij daar wel inpassen dan?