kunnen we niet per stad een topic maken ofzo, ik kan niet goed zien wie naar welke stad komt En ik vind het enigszins onrealistisch om met heel NL 1 datum af te spreken. Of ben ik nou een zeurkous?
ik doe mee in maastricht maar waarom niet per provincie??
Roquen
Geplaatst: 19-07-11 19:52
Ik wil ook wel meedoen, in Nijmegen! Kan ook nog wel andere mensen (geen bokkers) optrommelen misschien. Maar ik kan pas in september. Maar bijvoorbeeld de 1e zondag van september is het een koopzondag. Zaterdag komt voor mij niet zo goed uit!
Per 'regio' ofzo lijkt mij inderdaad een stuk handiger, maar hoe gaan we dat fixen? Ik denk dat we ook even moeten wachten tot de vakantie over is en dan in een weekend (op een koopzondag?)
nine1987
Geplaatst: 19-07-11 19:55
koopzondagen denk ik dat je veel bokkers mist ivm werken.. De eerste en de laatste zondag van de maand is bijna overal koopzondag.. Dus denk dat je gewoon de 2e of 3 e van de maand moet pakken..
Persoonlijk lijkt een flashmob mij echt een gaaf idee, Free hugs ook maar mijn persoonlijke voorkeur gaat naar een (dans)flashmob. Als er meerdere fans zijn kunnen we daar wel een topic voor oprichten?