Ja ik ga vanuit gelderland, denk dat Nienke en Jesse en weet ik veel wie nog meer wel met mij mee kunnen rijden, hebben één grote auto en daar past wel veel in!
en ook heel belangrijk ( tjha ik ben een beetje lui )
Ik ga naar een meeting op de veluwe en neem mee : Gezelligheid Eten voor de picknick, ik bied me wel aan broodjes/krentenbollen/suikerbrood mee te nemen? bestek oid?
Sanne, misschien dat ik je op kan halen. Ik kan nu alleen niet kijken waar de Veluwe eigenlijk ligt. Maar als ik langs Arnhem moet kan ik je denk wel oppikken.
TheJokerr
Geplaatst: 08-06-11 17:11
moet ik even kijken of het eva of jou word hahah mij maakt het niet uit zolang ik maar mee kan
Ik denk dat we gewoon helemaal geen paarden mee moeten nemen. Hoeven we nergens rekening mee te houden. Ook al kan ze aan een boom staan, dan nog heb je iets om telkens in de gaten te houden.
Ik denk ook dat we helemaal geen paarden moeten doen, stel je voor we willen ergens eten moet er telkens 1 of wat bij Vienna blijven, alleen maar gedoe
Ja als we dat dan mooi hebben, alle achterhoekers bij Robin in het karretje
biancaaatje
Geplaatst: 08-06-11 21:37
denkt over hoe ver rijden is met vienna en nikki, kleine kerel komt dan ook mee waarschijnlijk
9 juli? Zal eens even kijken of ik dan kan + of we dan in Garderen zijn Want om vanaf hier naar de Veluwe gaan is nogal ver + kan ik echt niet in m'n eentje, in de trein Dan ook nog hopen dat m'n ouders me naar de plek willen brengen, zal vast niet ver zijn aangezien Garderen ook bij de Veluwe ligt maar kan er niet lopend of op de fiets heen en ik ben niet zo goed met bussen dus