HEeeeeeeeeeeeeeeeeeemensen, mijn feest wordt verzet naar volgende week zaterdag, de 25e dus, kunnen er misschien mensen komen? *nogmaals, handig als je niet te ver woont, want het is om half 1 ong pas afgelopen, en dan moet je dus nog naar huis komen. Je kan niet blijven logeren*
Nou, ik geef een feest, za 25juni, of er mensen konden komen? Het begint om acht en eindigt om twaalf uur, dan moet,je naar huis kunn en reizen, dat je daar rekening mee houdt. Dit staat apart van dat van Laura.
Op zich zou ik wel kunnen ja. In Gouda he? Moet even kijken voor treinen oid en anders evt. of het met de scooter te doen is.. En is het voor je verjaardag of iets? Eisen of iets?
Ja gouda (: Eeeh het is samen met een vriendin van mij voor haar en mijn verjaardag. (wees maar niet bang xD er komen ook mensen die ik niet ken) verder zijn er niet echt eisen ofzo :p
Als er niet nog meer dgvvbers komen mag je ook nog iemand meenemen als je wil, zodat je iemand kent (a) Het zijn wel allemaal mensen van 'maar' 13/14/15 jaar... ;p
haha oke, naja zal even kijken goed? Ik heb als het goed is ook de 24e een bruiloft (als ik ga, moet even kijken, wat moet je daarvoor aantrekken?!) En ik moet misschien werken dus ik moet alles even uitzoeken..
ik kom zowiso dan niet noor, mag al niet echt alleen reizen naar verder provincies dan drenthe/groningen, noord flevo dus al helemaal niet verder alleen dan zal ik alleen mogen als am ook ging ofzo..