En de fryskers gaan nog een keer meeten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 20:07

_Grietjee_ schreef:
Maar goed, dan staat ie maar voor een keer 10 min langer erop..
Als we dan wel goed en lang instappen vind ik het wel goed, niet meteen gaan crossen, dan word het kleine monster ziekjes :')

mickey is al ziek, word hij nog zieker. :=
als we trouwens gaan en hij is nog ziek ga ik niet mee.
maar wss tegen de tijd dat we wat afgesproken hebben is hij al wel weer (hopelijk) beter.

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 20:08

Calimero_ schreef:
Nu even voor de duidelijkheid, want anders komen we er nooit uit..
Lijstje nummer zoveel :P

Havelte
- Kim
- Als mijn ouders of mariekes ouders willen rijden en marieke wil ook mee met bella (moet je wel doen! :D ) Emma en Marieke

Harich (Gaasterland)
-
-

_Grietjee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 20:26

emjam schreef:
Calimero_ schreef:

Havelte
- Kim
- Als mijn ouders of mariekes ouders willen rijden en marieke wil ook mee met bella (moet je wel doen! :D ) Emma en Marieke
- Grietje, vooruit dan maar :=
Harich (Gaasterland)
-
-

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 23:24

Havelte
- Kim
Harich (Gaasterland)
- Sietske
-

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 23:25

emjam schreef:
maar ik vind gaasterland ook goed hoor, het is echt niet stom ofzo.

Gaasterland is leuk voor een meeting kim.. lijkt me niet slim het gelijk te groot aan te paken is ene meeting hé ..
En een bos pad is een bospad .. haha staan links en rechts bomen en het pad is meestal van zand := ..

okus in gaasterland heb je ene mooie mogelijkheid bij de manege waar je ook nog leuk door de water bak kan en je
hebt genoeg leuke paden die je kunt rijden :j

Wat mij betreft gaasterland anders gaat het over voor mij denk :j

Calimero_ schreef:
Nee, maar dat wil ik ook niet.. Het moet wel vertrouwd blijven. Maar ik zie niet waarom in rengalop over een groot pad gevaarlijk zou zijn. Als je maar genoeg afstand kunt houden van elkaar..

Nouja als ik alles zo lees dan krijg ik inderdaad echt het gevoel dat jij alleen wil crossen door kei en kei hard te gaan ..
Ongestoord crossen kan je niet zomaar doen. je bent in een bos ene openbare plaats en dus de mogelijkheid andere tegen
te komen en daar moet je ook rekening mee houden.. Als we met een groep van nouuja denk zo 10-12 zijn en met zijn allen
remmen los gooien dan komt dat niet goed ben ik bang. :=

Calimero_ schreef:
Dat snap ik. Maar 10 minuten maken echt niet heel veel uit.
Als je het niet vertrouwd moet je niet gaan en niet laten om 10 minuutjes...

Ja maar we doen een meeting .. dan meoten sommige verder rijden dan de ander maar probeer je wel zoveel mogelijk
rekening tre houden en dus het dichstbij te plannen .. En zoals ik hier lees en held ook voor mij is Harich gewoon de dichstbijzijnde keuze
ook al scheel dat voor jullie maar 10 minuten voor de rest scheelt het een uur dus dan moet je beetje in plannen wat mogelijk is ..

Je kan ook zegge ga nog keer samen met lotte, grietje ofso naar appelscha ofso maar nu voor de meeting harich ?

Calimero_ schreef:
Je hoeft niet gelijk naar drenthe. Hoorde dat er hier tegen drenthe aan ergens een mooi gebied zit. Maar wisten de naam er niet van. Dat zijn niet allemaal paden maar ook gewoon heide. Dat is nog mooier, toch?

dat is bij appelscha .. denk dat je die bedoeld in ieder geval :D ?

_Grietjee_ schreef:
sanneXjessy schreef:
Er is wel een groot land bij de manege,
maar weet niet of dat wel veilig is met hoefijzers?
Ik doe het zelf ook met hoefijzers, als je maar geen bochten rijd, kan je daar wel een stuk crossen!

Oeh, in het land crossen is altijd nog het leukste! :D
Kun je ook niet achter bomen hangen blijven ofzo :P heb ik nog slechte herrineringen aan met die fotoshoot, ging hielke er vandoor, dwars door de bomen, ik allemaal takken in mn gezicht :')
Op zandpadjes enzo houd hielke het toch niet lang vol met zn zware hoeven :=

Hahaha :') ..

sanneXjessy schreef:
Er is wel een groot land bij de manege,
maar weet niet of dat wel veilig is met hoefijzers?
Ik doe het zelf ook met hoefijzers, als je maar geen bochten rijd, kan je daar wel een stuk crossen!

Is wel te doen hoor, tijdens de marathons crossen we daar ook met =korte en scherpebochten op de ijzers en hebben
dan ook geen proppen onder omdat we daarna stukken over de weg moetenn en nog nooit wat gebeurd :n

Calimero_ schreef:
enniee schreef:
Naja vind ik niet :+ we zien daar wel wat we doen en overleggen daar wel.. In ons topic moet het altijd zo moeilijk om niks :=

Wat ik graag wil is ongestoord daar lekker te kunnen crossen. Buiten stappen kan ik hier ook wel.
Zo vaak kom ik niet ergens anders. En als daar opeens iedereen gaat zeggen ik wil niet sneller, dan ben ik daar voor mijn gevoel voor niks heen gegaan. Daarom vraag ik hier eerst wat iedereen wil..

Maar als je zovaak niet ergens anders komt waarom moet je dan crossen :') ? juist dan zou je toch zegge lekker genieten en kijkeen
hoe het daar is en bij het bekende waar je dus altijd heen gaat lekker gek doen :P ?

Calimero_ schreef:
Ik ga trouwens zoviso niet naar Gaasterland.
Mijn tante is daar wel geweest en zei dat het vrij smalle paden waren en nergens een stuk waar je even lekker kunt galloperen.

Dan neemt zij de verkeerde paden :') .. Wij mennen er ook vaak genoeg en de outdoor marathons doen we ook door het bos en dan heb
je paden waar je echt wel de ruimte hebt zowel in de breedte als in de lengte :j

Calimero_ schreef:
Racepaarden rennen 20 rondjes.
Die van ons maar een klein stuk...

race paarden zijn erop getraind en als die niet te houden zijn en door crossen is dat niet erg .. als één van de paarden
van plan is niet te stoppen op comando van de ruiter tja dan ben je toch wel het bokje in zo een bos :=

enniee schreef:
Ik wil best crossen, maar ik haal het niet in m'n stomme hoofds om m'n pony helemaal los te laten gaan?! :S

Dat was ik ook niet van plan :') .. dan gaan we vliegen :=

Wil wel even crossen en als ik even helemaal vol gas wil doe ik dat wel op het terrein van de manege maar neit in dat bos
met de groep :D ..

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 23:31

Citaat:
Maar als je zovaak niet ergens anders komt waarom moet je dan crossen ? juist dan zou je toch zegge lekker genieten en kijkeen
hoe het daar is en bij het bekende waar je dus altijd heen gaat lekker gek doen ?

Dan kun je net zo goed daar gaan wandelen. Ik kom er niet voor de natuur te kijken maar om met de paarden te rijden.
Hier kunnen we nergens crossen omdat we overal langs wegen rijden. Daar kan het wel, dus daarom zou ik er heen gaan.

Een voorbeeld, als je met de manege op strandrit gaat dan laat je de paarden toch ook voluit.
Zowel eigen als manegepaarden reden mee. Meer dan 11. Zolang er maar genoeg ruimte is maakt het niets uit.

enniee

Re: En de fryskers gaan nog een keer meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 23:45

Nou Marieke en ik snappen elkaar :+

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 23:46

Waar kies je nou voor dan Anna?

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 23:49

In eerste instantie Gaasterland, maar als er echt mensen naar Havelte? of was het appelscha? :') willen dan valt er vast wel wat te regelen met m'n ouders kwa rijden!

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 23:51

Als je het even invult dan staat alles even bij elkaar. Is wat handiger.

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 23:53

Shanedow schreef:

Havelte
- Kim
Harich (Gaasterland)
- Sietske
- Anna :D
-

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 03:43

Calimero_ schreef:
Citaat:
Maar als je zovaak niet ergens anders komt waarom moet je dan crossen ? juist dan zou je toch zegge lekker genieten en kijkeen
hoe het daar is en bij het bekende waar je dus altijd heen gaat lekker gek doen ?

Dan kun je net zo goed daar gaan wandelen. Ik kom er niet voor de natuur te kijken maar om met de paarden te rijden.
Hier kunnen we nergens crossen omdat we overal langs wegen rijden. Daar kan het wel, dus daarom zou ik er heen gaan.

Een voorbeeld, als je met de manege op strandrit gaat dan laat je de paarden toch ook voluit.
Zowel eigen als manegepaarden reden mee. Meer dan 11. Zolang er maar genoeg ruimte is maakt het niets uit.

Als de omgeving niet uitmaakt dan kan je dat crossen toch ook in het land doen :P .. Maar ik snap heus wel dat je wil crossen
maar we hebben het over een meeting dan lijkt het mij dat je er niet vanuit hoeft te gaan dat iedereen daar komt om te crossen ?

En de strandritten die ik met manege heb gedaan ging niet vooluit, zal je vertellen dat ik bij de meeste gevallen niet eens mocht
galloperen en die paarden in een rij achter elkaar rijden -gewend zijn- en er ook voor geen miljoen voorbij willen.. Dat zouden
zoals ik lees paarden uit dit topic al wel doen ..

En zeg ook niet dat niet kan maar wil je een veilige en leuke meeting hebben dan moet je gewoon rekening met elkaar houden en
lijkt het mij niet slim om voluit te gaan .. en als je voluit wil met misschien nog twee dan is er vlak achter de manege wel een pad
waar je dan alsnog wel voluit kan gaan ..

maar vind erg moeilijk om nu over te praten want hangt gewoon helemaal af van de dag en hoe de paarden dan reageren ..
Misschien blijkt belarus wel helemaal idioot als die daar dan komt en draaf je dan toch liever -voorbeeldje he- dan is dat iets
waar rekening mee gehouden moet worden .. dus vind dat lastig nu al teveel over te zegge :D ..

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 12:08

Citaat:
En de strandritten die ik met manege heb gedaan ging niet vooluit, zal je vertellen dat ik bij de meeste gevallen niet eens mocht
galloperen en die paarden in een rij achter elkaar rijden -gewend zijn- en er ook voor geen miljoen voorbij willen.. Dat zouden

De strandrit die wij gemaakt hebben bij Poelenburgh gingen we wel helemaal voluit.
En die manegepaarden wouden ook allemaal de voorste zijn. Dus dat is maar net waar je heen gaat..

Maar natuurlijk moet je eerst afwachten hoe de paarden reageren.
Maar als ik sommige mensen hoor praten lijkt het net of die nou al niet durven..

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 12:14

Citaat:
Als de omgeving niet uitmaakt dan kan je dat crossen toch ook in het land doen .. Maar ik snap heus wel dat je wil crossen
maar we hebben het over een meeting dan lijkt het mij dat je er niet vanuit hoeft te gaan dat iedereen daar komt om te crossen ?

Kijk, en dat is het vervelende. Wij hebben hier nergens land waar we in mogen rijden.. :)

_Grietjee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 13:05

Calimero_ schreef:
Citaat:

De strandrit die wij gemaakt hebben bij Poelenburgh gingen we wel helemaal voluit.
En die manegepaarden wouden ook allemaal de voorste zijn. Dus dat is maar net waar je heen gaat..

Maar natuurlijk moet je eerst afwachten hoe de paarden reageren.
Maar als ik sommige mensen hoor praten lijkt het net of die nou al niet durven..

Ik heb ook eens een strandrit gemaakt bij poelenburgh, daar gaan ze indd wel helemaal voluit..

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 14:26

enniee schreef:
Shanedow schreef:

Havelte
- Kim
Harich (Gaasterland)
- Sietske
- Anna :D
- Marieke. :j

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 14:27

enniee schreef:

dat gevoel had ik ookal . :')
ik ga niet mee naar Havelte, vind ik té ver weg voor een meeting..

Maar als jullie nou gewoon gaan, gaan Anna& ik wel naar gaasterland' :)) .

_O-

idapaulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 14:48

Marieke1495 schreef:
enniee schreef:

_O-

En ik :D

Want ik wil ok niet zover voor een meeting...
Dus ik zeg ook Harich :D

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 14:49

weetje Ida?
ik reed vandaag met Bella bij jou huis langs :))

idapaulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 14:53

Marieke1495 schreef:
weetje Ida?

Ik heb je neit gezien :+

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 14:54

idapaulien schreef:
Marieke1495 schreef:

_O-

En ik ook :j

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 14:55

idapaulien schreef:
Marieke1495 schreef:
weetje Ida?

Ik heb je neit gezien :+

ik jou ook niet, maar je paardjes wel :))

sanneXjessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 16:08

Lijstje nummer zoveel

Havelte
- Kim
- Als mijn ouders of mariekes ouders willen rijden en marieke wil ook mee met bella (moet je wel doen! ) Emma en Marieke
- Grietje, vooruit dan maar
Harich (Gaasterland)
- Sietske
- Anna
- Marieke.
- Sanne :))

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 19:44

Citaat:
Citaat:

_O-

Zou je dat dan even in het lijstje willen zetten? Is wat duidelijker.

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 19:45

Lotte, Nynke en Martine, jullie moeten ook even zeggen wat jullie willen :)