Ik laat iig de kleertjes ed in de auto. Ow god en dan moet ik de hele dag mijn bril vasthouden enzo........ Sien vond dat volledig hillarisch, ze keek me met hele grote ogen aan toen ik haar vertelden dat die apen brillen stelen en alleen terug ruilen voor etenswaar.....
Nope dat klopt. Ze zitten soort bij soort in afgesloten gedeelten met sluizen ertussen. Er is ook een redelijk groot speel ding met restaurant waar ze niet kunnen komen natuurlijk. En de groten komen (als het goed is whaha) niet los natuurlijk...
blackpegasus
Geplaatst: 02-04-11 21:19
Ik heb ook een bril Ja, de kleertjes doen we op het eind wel
hoihoi, Even vanuit de auto. Het was een super gezellige dag en we hebben gewoon mooi weer gehad. Plien, je kids zijn super lief geweest hoor. Ze zullen straks genoeg te vertellen hebben.
Zoiets ja. Jinthe begon de laatste 20 km nog hartverscheurend te huilen; die was zó moe. En toen was het inene stil en zag je die oogjes dichtzakken, maar ja...toen waren we welgeteld nog 2,5 km van huis af. Dus ik heb d'r wakker geprobeerd te houden. Bij papa op de arm kon ze nog wel even lachen, maar papa heeft haar lekker gauw naar bed gebracht met een fles pyjamapap Ivar heb ik beneden zn pyjama aan laten doen, hij mocht nog éven mijn zijn apenbellenblaas spelen en toen ging ook hij naar bed