Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sence schreef:Oke bedankt, erg benieuwd naar de foto's. Ik heb ook 2 fotos van jou nog. 1 van in het FEC bij de Friese hengsten en 1 van stageIk heb als screensaver alle foto's uit alle mappen van de pc, dus af en toe komt jouw hoofd ook voorbij
(als we bezoek hebben...''wie is dat?'')
tijgerr91 schreef:die zeg maar naast de oldehove ( bij postkantoor die daar nu ook niet meer zit?) of die wat verder bij la venetië (ijsjes zaak)? Ja misschien wel handig als we toch af gaan spreken waar we heen gaan anders komen we er nooit uit als we met 20 man daar staan
Volgens mij is de doelesteeg afgeschreven, er zijn al teveel mensen die daar NIET heen willen.. Vanaf welke leeftijd gaan er mensen mee? want tis wel handig dat als we ergens heen gaan iedereen mee kan
Ik ben zelf 19 en geloof dat er nog meerdere rond deze leeftijd zitten dus dan wordt Fire al niks.. Noa kan, Shooters is daar een minimum leeftijd?
Heb net op de noa site gekeken en dr komt (vind ik dan) en heel leuk feestje!! De avond heet Candy Club en dr staat dat deze dj's komen : Gregor Salto, Steff Da Campo, GDB, Jeroen Mars, MC Martin De Man en Live Chappel.. Nou ken ik alleen de eerste 2 dj's
Maar ik ga de rest ff op youtube opzoeken.. Iemand nog andere opties om heen te gaan?
Edit: *&^*@) minimum leeftijd is 21 voor deze party..