Met de een zal het wel wat leuker/interessanter zijn om aan de slag te gaan als de ander en dan kan ik me voorstellen dat je eentje net iets meer aandacht geeft... maar of het juist is...
Loes is denk ik niets voor mij.. niet qua kunde, maar qua mens.
Ik heb juist niets met Ton de Kok.Vind zijn rijden ook niet mooi,heb er ooit eens gelest en ging ook nergens over. Tonnie Huberts lijkt me leuk omdat ik die al bijna 20 jaar niet meer gezien heb. Maar eigenlijk maakt het me niet veel uit,hoef ook niet teveel aandacht.Ben liever lui dan moe....
Haha, ik les juist zelf 1 keer in de 2 weken bij Ton de Kok Denk dus dat ik ook wel voor hem zal kiezen, is denk ik wel fijn om er dan later in de privélessen weer mee verder te kunnen...
Ik zou daarom juist bij een ander gaan lessen Juist omdat een ander je weer nieuwe dingen kan leren & andere dingen ziet bij jou. Die dingen kun je later in je eigen lessen thuis overleggen & miss ook weer verder meenemen. Is het proberen waard lijkt mij altijd maar dezelfde is ook zo eentonig Waarom ga je dan naar deze week? Kun je net zo goed thuis 5 dagen achtereen een uur gaan lessen
Ik kan er helaas al niet vaak heen, paard staat namelijk in Etten-Leur, woon zelf in Alblasserdam en Ton zit in Nootdorp Reken maar uit Ik les ook nog bij onze staleigenaar (Hans van Bedaf), dus verschillende dingen zien ze absoluut al!
@ San_ Ik vind het nog knap dat je dan 1x in de twee weken gaat..Echt een flinke reis. Ik probeerde 1x in de maand, soms twee keer korter achter elkaar, maar dan zat de derde keer weer 6 tussen. En ben nu al sinds november niet geweest.. Snel weer is bellen voor les. Snap heel goed dat je dan voor Ton kiest met de instructieweek, had ik vorig jaar ook.
San_
Geplaatst: 02-03-11 14:56
@ PartoutZ: Haha maakt niet uit! Dan zou ik het ook niet doen nee, dat zou zonde zijn inderdaad!
@ Iloonie: Ja het is zeker een afstand ja... Met geluk 5 kwartier heen, terug meestal wat drukker op de weg dus zeker anderhalf uur... Moet er wat voor over hebben
Laatst bijgewerkt door San_ op 02-03-11 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt
ff een anderhalf uur heen & terug..... Mwaaaaahhhhhh....... JA!
SparklingApp
Geplaatst: 02-03-11 17:04
Je bent toch altijd een hoop tijd kwijt als je ergens naar toe gaat om te lessen, dan kan je beter iets verder rijden naar iemand waar je echt wat aan hebt, vind ik..
Oké, Ambre gaat dus voor Bart, dat is duidelijk!
Ik weet het nog niet.. Vind Tonnie erg leuk, heb al aardig vaak les van hem gehad. Ton erg fijn les geven, heb 1 keer een les geruild en bij hem gereden, lijkt me ook leuk voor de hele week. Bij Bart ben ik snel te makkelijk, hij zegt te vaak; goed zo.. (of... ja beter! ) alleen de laatste keer dat ik een inval les van hem kreeg pikte hij er wel meteen de dingen uit die al langer niet lukten en had hij echt handige tips. Van Loes heb ik vorig jaar met mn 2e paard een week les gehad en was ook erg leuk, ze let goed op je houding vooral tijdens oefeningen en zette me ook echt aan het werk, ook als ze op dat moment met iemand anders bezig was en ze is heel precies en ik soms wat minder dus had ik ook veel aan. Ben er dus nog niet uit voor wie ik ga kiezen..
De verdeling qua tijd tussen de ruiters vind ik bij Loes het beste, heel knap zoals ze iedereen in de gaten houdt en je met een paar woorden tussendoor weer aan het werk zet, misschien toch het verschil dat een vrouw meerdere dingen tegelijk kan!
PartoutZ
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-11 17:08
Multitasking Zoals jij Loes omschrijft word ik toch nog enthousiast Eerst maar is zien of ze weer durft te komen, ze had zo weinig aanmeldingen vorig jaar
O,dan ga ik wel voor Loes als 2de keus! Wist niet eens dat je zelf mocht kiezen.Je kunt gelukkig van iedereen wat leren! Met Hans v Bedaf heb ik de jurycursus gedaan!Hij komt op mijn aanraden bij ons een clinic geven aan de vereniging. Aardige gozer met veel vakkennis.
San_
Geplaatst: 02-03-11 20:02
Wat leuk dat je hem ook kent! Ben het zeker met je eens ja Van welke vereniging ben je dan al ik vragen mag? Want volgens mij wel bij mij in de buurt of niet...? Heb je vroeger wel eens in Papendrecht gestart? Je naam en paarden komen mij bekend voor in ieder geval
Ja,paar keer in Papendrecht gestart!Al wel 2 jaar geleden,vorig jaar volgens mij niet geweest. Ik ben vd Schouwse ruiters,woon dicht bij Renesse.
San_
Geplaatst: 02-03-11 21:24
Rond die tijd deed mijn moeder nog het secretariaat volgens mij, vandaar dan dat ik je naam herkende! M'n moeder vond de naam 'De Sjiem' nog zo leuk, misschien is dat nog wel langer geleden, maar dat weet ik nog wel in ieder geval haha
Nee,2.5 jaar geleden reed ik nog Z2 met de Sjiem. Maar hij is nooit meer mee geweest omdat hij hoefzweer had,toen heb ik een ander meegenomen.
superlise
Geplaatst: 02-03-11 22:48
Wel handig als je die instructeurs een beetje kent, ik weet eigenlijk echt niet wie ik moet kiezen.. Ik les zelf iedere week bij Hans arends, ik weet niet of iemand hem hier kent? Ik wil wel iemand waarbij ik echt durf te rijden, niet zo iemand waarbij je altijd maar lief moet zijn zeg maar, maargoed of ik dan de goede kies weet ik niet..