Iedereen moet jou lief vinden, en ik vind dat jij ook gewoon meemoet 18 tm 22 juli hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
salatiga1995 schreef:Echt niet?bij mij staat van dat mijn eek is volgeboekt en als er plek is er telefonisch contact werd opgenomen. Misschien sta ik wel hoog in de wachtlijst!:D
Jij hebt je toch voor een andere week dan ik opgegeven?
Evony schreef:salatiga1995 schreef:Echt niet?bij mij staat van dat mijn eek is volgeboekt en als er plek is er telefonisch contact werd opgenomen. Misschien sta ik wel hoog in de wachtlijst!:D
Jij hebt je toch voor een andere week dan ik opgegeven?
ik heb me opgegeven voor week 7c, maar aan de andere kant de post naar drenthe moet ook haast per luchtpost anders komt het niet aan, of postduif of rooksignalen dat is een bekender probleem hier![]()
ik vind ook dat ik moet, het is hier al zo gezellig en dan ben ik er straks gewoon niet bij
Evony schreef:Iris_10 schreef:Jeeh! Debbie gaat mee!![]()
Ik hoop ook dat je mee mag, ik zou de KNHS gewoon eens bellen en kijken of ze je aanmelding wel hebben ontvangen. Ik ga voor jullie duimen dat jullie mee mogen, dat zou wel leuk zijn!
ze hebben mijn aanmelding wel ontvangen want heb een mail terug gekregen
wake_up schreef:aaah, je gaat gewoon mee.Dat moet en zal gebeuren.
Je mag ook wel mee in mn poetskist. Ik moet toch een hele grote
kopen willen al mn spullen erin passen die in mee wil nemen
Misschien ook wel leuk idee om over een maandje of 3 een meeting te houden?
Ik vind trouwens dat er best weinig mensen van week 7 in dit topic zijn.
Als je bekijkt dat de helft van dit topic op de wachtlijst staat.. Ik had verwacht dat er
wel wat meer bokkers zouden zijn.
Iris_10 schreef:Hihi, we kunnen ook T-shirts laten bedrukken, zodat we weten of je een 'Bokker' bent of niet.
ArabicQueen schreef:Het is echt een zooitje daar hoor ... op msn zei iemand dat ze vrijdag nog kon inschrijven voor 7c nou het zal wel.. ik geloof der echt geen reet meer van of knhs heeft zn spullen niet op orde