Morgen ochtend vroeg snel naar stal om te kijken of mijn paard nog op 4 benen staat

Hoe is het hier?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Venthe schreef:Is er hier trouwens iemand die ook naar de crosstraining gaat van rob janssen 5 maart in ede?
. (alsnog een 8 voor verzorging, heb ook erg mijn best gedaan om te laten zien dat ik ook mijn best hád gedaan
)
(met de 2e proef een min of meer gedeelde 3e plaats, helaas had zij een hoger punt boven haar protocol. Echt balen want ze kreeg een heel leuk roze halster die ik graag had willen hebben
)
Het zijn (alweer) geen slechte punten! en al helemaal als er soms niet even eerlijk gepunt is, mag je (alweer) best trots op zijn
en (alweer) op naar de volgende!!
....
. Zeker 70KM. (helaas ben ik 20maart met de auto én trailer op een beurs
)
.
).
.
(als ik die heb
) 
Dat hebben we nu wel verdiend 

Op mijn werk zijn ze verbaasd als ik een keer niet ook iets van roze aan heb.
). Ik heb nog een roze liggen.. Die is helemaal verkleurd naar een beetje zalm/pisgeel haha
(van de week bijna een stofzuiger gekocht omdat hij roze was
)
. Dit was gewoon een iets "te hoog gegrepen" terrein voor ons om ons allereerste cross te rijden. De allereerste les ben ik bij de allereerste sprong na 6 weigeringen toen ze eenmaal sprong er al meteen afgegleden
. Ik kon toen net 40 of 50cm springen. Dat terrein was vánaf 70/80 cm 

"
....
Citaat:@Zucchero: Dat is wel een flink verschil 173 en 184, merkte je dat ook in het rijden van de proeven?
Ik kwam laatst met een bruine rijbroek aan...
Heb je een nieuwe rijbroek?!
"Ja, vind je hem leuk?"
.... Hij is... Hij is... Bruin?!?!....
"eeeeh, ja?... Ik vond dat al die verschillende kleuren roze zo onwijs vloekte en dat ik net een zwerver was..."
Maar.. Deze is.. Bruin??... Wel mooi! Het is een mooie broek!... Maar ja.. Bruin.. Even wennen... Jij... in bruin...
![]()
![]()

In de eerste proef had ik wat meer controle. Ik moet mijn coupons nog van een kennisje krijgen, dan weet ik de rest van het commentaar ook.