Dames, ik moet helaas ook afzeggen Mijn oma vertelde gister dat ze de 12e haar verjaardag viert en omdat ze 80 wordt wil ik er eigenlijk wel graag heen. Baal er wel echt van!
goed, dan zal ik de knuppel maar in het hondenhok gooien ik denk dat we de meeting beter kunnen verplaatsen naar een later tijdstip... maar, dan moet iedereen er wel rekening mee houden
Ik weet alleen niet of ik dan nog een keer mijn huis beschikbaar stel, ik kan dat niet van te voren zeggen.. dus misschien is de meeting dan niet in utrecht..
ja, ik weet ook niet wie we overhouden? ik ben er, lies is er, ginette, fenna en dat was het dan? shanna en lotte waren namelijk niet zeker... dan is het wel een beetje zinloos denk ik eerlijk gezegd
als je je huis niet meer beschikbaar wilt stellen moeten we uitwijken naar een andere locatie
ik werk ook vrijdagen dus ik kan verder van te voren niet zeggen of ik dan mijn bed uit kan komen 12 feb was t wel zeker, maar nu niet, sowieso mocht ik de vrijdag voor de meeting moeten werken dan ben ik op z'n geheel niet op de meeting dan kom ik rond 9 uur in de ochtend thuis, dan kan ik 3 uur slapen oid en dan moet ik weer
weet ik niet.. ik denk dat ik tot mei zeker nog wel alleen sta, en dat we rond de vakantie periode een nieuw iemand gaan zoeken, i dunno yet, we gaan van de week even zitten en bespreken..
ja, en het is voor mij behoorlijk ver reizen voor alleen de primark
xDramaQueen
Geplaatst: 17-01-11 21:20
ik heb 't rooster binnen van t andere meisje, ik ga t nu even samenvoegen met die van mij, ik zit tot de 22ste feb. volgeboekt met dit rooster daarna krijg ik pas een nieuwe
Liesurt
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-11 21:21
Doordeweekse dagen lijkt mij lastig ja.. Vanaf week 6 ben ik wel elke woensdag vrij!
Jammer dat er zoveel meiden afhaken.. Maar niks aan te doen