hee mensen!! ben er ookweer eens.. hihi *schaam schaam* lange tijd nie gewees enz.. mrja.. was denk k ookwel beter.. maar.. is er al wa duidelijkheid? want wat er bij Chaos gaat gebeure? snap nie helemaal..
Oh haha!:) oke.. Naja.. moet dan even kijken hoe ik met school zit.. heb nu zo'n vrouwtje die onderhand naast mn school werkt.. die paard in didam heeft staan.. die ik nu dus af en toe bijrijd.. maar kom er gewoon bijna niet aan toe:( beest heeft iets in de kop wss.. binnekort controle..
haha sjah? schud heletijd met zn hoofd.. DA heeft niks kunnen vinden.. eigenaar zegt dat die wss atrose heeft.. dierenarts heeft daar nks van gezegt..? dus vind t beetje raar:$
MiniLoe
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-11 22:39
cenna; als er een voor de bokkers word gehouden bij nikki dan help ik nikki die dagen maar organiseer zelf niet nog zo een dag hoor haha, gaat dan al genoeg tijd in zitten
en bij nikki is een super locatie als dat zou kunnen
abbycootje
Geplaatst: 14-03-11 22:46
Oeepps verkeerde topic
Laatst bijgewerkt door abbycootje op 14-03-11 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Trouwens,ik ga wel komen kijken,maar met Bruin ga ik niet meer meedoen, gewoon omdat haar gewrichten heel snel achteruit gaan en ze het neit meer volhoudt. ):
denk omdat cenna daar te groot voor is geworden en deze spelletjes dag ook onder het zadel is? onderdelen aan de hand zou wel kunnen als mitch mee mag doen. Voor mij worden het ook alleen onderdelen aan de hand met mn ukkies haha