Riona, veel plezier met de koelbox... RTM komt de inhoud vast nog wel even oppikken
Ik weet niet wat ik aan moet trekken.. zucht..
Lonan
Geplaatst: 12-06-11 11:51
riona schreef:
heb 2 sdezelfde sokken gevonden zonder gaten nu echt douchen straks staat Pien voor de deur
Hahahaha hoe herkenbaar !!! Die sokken, je bent er altijd 1 kwijt en je kunt uiteindelijk gaan zoeken naar de tweede....trek je ze aan...^&(%$ zit er een gat in whahaha..Rita wat ben je toch een heerlijk mens...lach me dood om je
Jaaaa! Ik vond het echt supergezellig!!!!! Met brave Groovy! Ik gooi mijn foto's er morgen op, de oud us er uit helaas. Heb naderhand Rita en Jacolien nog even lekker gemaakt met "mijn" weiland Er werden al plannen gesmeed voor een meeting in Ommen
Leuke foto's Clau! Ga er morgen een paar van je harten
Pien_1
Meiden het was echt onwijs gezellig! Op naar de volgende meeting. Hopelijk gaan er dan nog meer mee. Renee je heb daar echt een super plekje voor de paarden en er kunnen nog veel meer tinkers staan
Ziet er gezellig uit meiden!! En ik maar werken!! Jammer dat ik er niet bij kon zijn!! Maar zo te zien hebben jullie wel genoten!! Mooi weer ook he!! Leuk!!
Pien_1
Renee heeft een paar foto's van Woodstock gemaakt. De zoon van Jolynn.
RTM
Geplaatst: 12-06-11 21:49
Ahum, leuk zo'n nieuwe tel die automatisch je tekst aanpast... De puf is er uit dus Lig nu languit op de bank met vriendlief, die is ook moe van z'n dagje mountainbiken
Volgende keer indd meer mensen mee! Wendy, heb nog een zoon van Jo op de foto gezet! Woodstock heet ie. Huub kende Jo nog wel
Ja denk dat de meeste Jo nog wel kennen... ze heeft er best lang gestaan en was geloof ik wel beetje de favoriet van Titus samen met haar bruinbonte vriendin!!
Ik heb volgens mij wel een dikke blauwe plek van toen ik bijna achterover uit de kar viel. De achterkant van mijn bovenbeen doet behoorlijk pijn.
BaiNar
Geplaatst: 12-06-11 22:13
Klinkt pijnlijk Clau... maar ook een beetje
riona
Geplaatst: 12-06-11 22:19
RTM geeft niet dat het er uit ligt is toch verboden om van af nu foto's van de rit te plaatsen Sta werkelijk op geen 1 foto normaal maar ja wat wil je ook als je niet normaal bent maar wordt nu wel hard met mijn neus op de feiten gedrukt. ach wat geeft het ik ben niet gek ik ben een vliegtuig Dames het was erg gezellig lekker gegeten en gedronken en gepraat en gelachen en niet eens gezongen RTM heeft een erg leuk plekje een ook ruimte om te slapen en eigen bos en wei en bos en wei en ruimte en ruimte en had ik al gezegd ruimte Misschien in het voorjaar of najaar als de camping gasten er niet zijn. Kunnen de mensen van ver af (iedereen bijna ) daar tent opzetten of huren we groepsaccomodatie kunnnen we rijden in bos en fitnessen en judo doen en en en en en