Ja, dat snap ik. En ik wil Saar ook meeten natuurlijk. Maar ik wacht even af wanneer dit gaat plaatsvinden want mijn bankrekening heeft weinig speling op het moment. Iets met te weinig uur maken enzo. En heb ook al wat andere dingetjes op de planning staan.
Oehh paintballen lijkt me ook wel heel vet! Maar er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen.. Ik moet maar is de loterij gaan winnen
Marloes
Geplaatst: 16-01-11 21:20
om meteen maar even in de groep te gooien Kans dat het gaat lukken is nog niet 100%, maar wel aardig hoog!
De mensen waar Sanne staat gaan de zomervakantie weg ongeveer 5 weken weg. Nu gaan wij even proberen of we daar op het huis mogen passen, en aangezien Sanne daar staat en er nog flink wat werk aan het weiland verricht moet worden, lijkt me dat dat wel moet gaan lukken. En dat huis is hugeeee Mét zwembad, megaweiland en op kwartiertje fietsen van de stad. Dus ik denk dat wij ons daar wel een weekendje kunnen vermaken toch? Maar dan moet ik wel even kijken of het zou mogen van mn ouders, en zou ik dus willen weten hoeveel mensen er ongeveer zouden willen komen. (Liever een hoger aantal als "indicatie" dan dat het blijkt dat er uiteindelijk veel meer mensen komen) We kunnen 's avonds lekker bbq'en of patatjes halen enz. Ik zie het in ieder geval al helemaal zitten, er Marlies ook
Kosten zullen alleen het eten zijn, en dat zal je met 10 tot 15 euro pp wel moeten redden denk ik, supermarktje zit op 5 minuutjes fietsen.
Paarden kunnen eventueel mee, dan delen we het weiland op en zetten we Sefja, Baldi en Blettur in een stuk, en Sanne in het andere stuk samen met jullie knollen. Je kan super in het bos rijden
Wahaa, superlang verhaal. Om een lang verhaal kort te maken; Wie ziet het zitten om het met mij een weekendje uit te houden in een megagroot huis met zwembad ergens in juli? (Misschien rond mijn verjaardag? Ik ben de 31e jarig)
Citaat:
1. Marloes 2. Marlies 3. Danielle 4. Sandra
Huis moet na het weekendje natuurlijk wel weer helemaal schoon. Maar Sandra schijnt heel goed te kunnen schoonmaken