miss een goed idee, om het op de voorpagina van bokt een week van te voren te plaatsen bij het nieuws dan ziet iedereen het en valt het extra op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik heb even onder elkaar gezet wie er allemaal mee willen helpen met organiseren:
- Ch_ntii123 (TS)
- Pressent
- kimmie88
- annebe
- japielover
- Robin
- Elin_ (meedenken)
- Ilja_1997
- ZusJacobs
- Pluttersput
- Sabin_e
- ponyparadijd
Tips die gegeven zijn:
* Op meerdere plaatsen in NL organiseren op dezelfde dag;
* In de voorjaarsvakantie;
* Stempels halen bij sponsoren (= geld inzamelen);
* Sponsoren regelen zoals Unox e.d. (catering);
* Vrijwilligers regelen die de dag mogelijk willen maken (en dus zelf niet mee rijden);
* Plaatsen om het te organiseren zijn: - strand, - Veluwe, - Utrechtse heuvelrug;
* EHBO regelen voor paard en ruiter;
* Blokkers regelen: mensen met veiligheidshesjes die om de groepen heen rijden en alles in de gaten houden;
* Website maken voor meer info (ook voor sponsoren) en inschrijfmogelijkheid.
Vraag die gesteld is:
* Kan een menner ook mee tijdens deze rit en hoe gaan we dat dan organiseren?
kimmie88 schreef:Supermarkten doen vaak niet mee, omdat het niet 1 zaak opzich is, maar een hele grote winkelketen door het hele land.
Dat wordt dan al lastig en moet je uitzoeken wie de grote baas is.
Eenmans zaakjes is wel een super idee.
Wel kan je overal flyers ophangen en zorgen dat mensen contact opnemen wanneer ze mee willen doen met de rit.
(ruiterzaken, manege's, pension stallen ed
loisbr96 schreef:als er flyers zijn wil ik wel helpen met verspreiden in/rond mijn manege(nieuwerkerk a/d ijssel, vlakbij rotterdam) dus ik houd dit topic wel in de gaten
ponyparadijs schreef:kimmie88 schreef:Supermarkten doen vaak niet mee, omdat het niet 1 zaak opzich is, maar een hele grote winkelketen door het hele land.
Dat wordt dan al lastig en moet je uitzoeken wie de grote baas is.
Eenmans zaakjes is wel een super idee.
Wel kan je overal flyers ophangen en zorgen dat mensen contact opnemen wanneer ze mee willen doen met de rit.
(ruiterzaken, manege's, pension stallen ed
Een grote supermarkt keten hoeft natuurlijk niks met paarden te hebben. Tenslotte is dat 'bijzaak' de hoofdzaak is toch Pink Ribbon!
ponyparadijs schreef:Citaat:Ik heb even onder elkaar gezet wie er allemaal mee willen helpen met organiseren:
- Ch_ntii123 (TS)
- Pressent
- kimmie88
- annebe
- japielover
- Robin
- Elin_ (meedenken)
- Ilja_1997
- ZusJacobs
- Pluttersput
- Sabin_e
- ponyparadijd
Tips die gegeven zijn:
* Op meerdere plaatsen in NL organiseren op dezelfde dag;
* In de voorjaarsvakantie;
* Stempels halen bij sponsoren (= geld inzamelen);
* Sponsoren regelen zoals Unox e.d. (catering);
* Vrijwilligers regelen die de dag mogelijk willen maken (en dus zelf niet mee rijden);
* Plaatsen om het te organiseren zijn: - strand, - Veluwe, - Utrechtse heuvelrug; Drenthe bossen (zijn echt prachtige bossen daar!)
* EHBO regelen voor paard en ruiter;
* Blokkers regelen: mensen met veiligheidshesjes die om de groepen heen rijden en alles in de gaten houden;
* Website maken voor meer info (ook voor sponsoren) en inschrijfmogelijkheid.
Vraag die gesteld is:
* Kan een menner ook mee tijdens deze rit en hoe gaan we dat dan organiseren?
Calanddra schreef:Kimmie wel verder lezenhadden ook al besproken om het in een weekend te doen in april/mei
niet te warm, niet te koud, iedereen kan meestal wel in t weekend en we hebben nog even de tijd.
ik zou t toch echt bij 3 locaties houden, noord, midden en zuid.
Dat van dat sponsorteam is wel een goed idee!