. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Of ben je al weer weg
?
.
. Niet dat mijn lach charmant is ofzo, heel vaak als ik lach, hoor je helemaal niks, komt er alleen lucht uit mijn keel en heb ik m'n hand voor mijn mond. en adem ik heeel hard in, of ik lach echt heel hoog echt zo :HIHIHIHIHIHIHIHIHIHI weetjewel
. 

.
.
. Maar rijden we dan allemaal 2 aan 2? Of achter elkaar in een rij? 2 aan 2 lijkt me gezelliger (tenminste als het kan
)
aangezien Nibb-it en Iris elkaar heeel lief vinden(A) 
daphne1997a schreef:Ik ging net samen met mijn hond koprollen door de woonkamer.
En ik ben echt ALTIJD hyper en NOOIT chagrijnig.
Maar ik ga maar stoppen met verhalen vertellen anders heb ik morgen helemaal niks meer te vertellen. Maar rijden we dan allemaal 2 aan 2? Of achter elkaar in een rij? 2 aan 2 lijkt me gezelliger (tenminste als het kan
)

?
.
)
)
)
)
?
.
.
.
)
naja ik ken ijgk helemaal niemand.. alleen irene.. misschien dat we morgen bij elkaar zijn en dat ik dan zeg eeeh.. die ken ik(van gezicht) ofz.. haha.. naja we zien wel! wel allemaal hesjes aan? of hoe doen we dat?
kan ik het ff tegen mams zeggen.. wou ze wel weten ze wou ook ff kijken waar of we reden enz:P haha.. word er ook n groeps foto gemaakt?! *