Leuk idee Damelz, maar niet iedereen heeft een eigen paard en kan die ook meenemen! Maar in R'dam is indd het EK dressuur! Dat lijkt me wel leuk!
nee dat snap ik, maar we kunnen altijd 2 meetings doen. Of als er een aantal wel willen kunnen we niet iets doen waar dressuur & springen is
Ja alles kan Damelz... het is sowieso lastig om iets te doen waar iedereen heen ken en iedereen interesseert....
Rotterdam is wel heel ver... is voor mij bijna 3 uur met de trein Ik zeg; we doen lekker iets centraals, zoals ermelo/apeldoorn/zwolle, die kant uit!
Ik denk inderdaad dat Utrecht voor iedereen het makkelijkst te bereiken is. Zei ik helemaal niet bevooroordeeld
CoronaLime schreef:haha, als het bij mij maar 'n maand tevoren is.How about haflingerweekend? Wat hebben daar de anderen te zoeken die geen haf hebben dan?
Mnoonn schreef:Ik denk inderdaad dat Utrecht voor iedereen het makkelijkst te bereiken is. Zei ik helemaal niet bevooroordeeld
Gwen09 schreef:9 t/m 11 septemberheeft iedereen genoeg tijd om vrij te vragen neeee kan niet! zijn me ouders 35 jaar getrouwd dus heb feestje
Ik vind het stiekem wel heel leuk naar dat EK dressuur te gaan in Rotterdam in augustus. Misschien is het een idee om gewoon met de mensen die dat leuk vinden daar heen te gaan?!
Gwen09 schreef:17-21 augustus.. Moeten we even kijken wanneer het het interessantst is! Dan heb ik ponykampen
Dat is jammer Yvank. Maar jij vond het toch sowieso te ver om naar Utrecht te gaan? R'dam is nog verder