Hahaha ligt eraan met hoeveel Op zich passen er wel 20 mensen in mijn kamer alleen moeten er inderdaad mensen in het grootste gedeelte bij mijn bed haha In mijn zitgedeelte waren wij met 4 maar met een beetje reorganiseren passen er wel mee Gezellig toch
Aranel
Geplaatst: 17-10-10 17:38
Heb je geen leuke hanglamp waar nog iemand inpast?
Maar we komen toch niet aan de 20 dacht ik?
Kim_89
Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-10 17:43
Nee daarom En ik vond het gezellig laatst hier; maar ik kan niet voor anderen spreken natuurlijk
Ik heb een locatie waar het warm is, waar je lekker kan zitten en waar je ongestoord je gang kan gaan zonder ouders die verbannen worden of komen zeuren. Ik heb alleen een huisgenoot boven me wonen die nogal kan zeuren maar die houdt zich wel in als ze door heeft dat ik niet alleen ben
Dus zeg het maar.. Is er animo voor om weer in Zwolle wat te plannen? Eventueel een avondje bij Mizu in Zwolle (=gezellig, lekker zitten, mooi ingericht, lekkere cocktails )
Ik zou best naar Zwolle willen komen, maar dan het liefste of het einde van de week (vrijdag) of het weekend zelf en een mogelijkheid tot slaapplek.. Anders zou ik 's nachts nog weer terug moeten rijden...
Aranel
Geplaatst: 17-10-10 17:46
Aan die cocktails heb ik niks denk ik, ben met de auto dan Maar ik vind het prima hoor! Ligt denk ik ook aan met hoeveel je bent wat het handigst is om te doen
30e gaat niet lukken voor. Zondag koopzondag en moet dan werken.
23e moet ik wel werken tot half 9. Dan nog een uurtje reizen zou ik er pas denk ik tegen half 11 kunnen zijn op zijn laatst..
Aranel
Geplaatst: 17-10-10 18:08
23 kan ik niet geloof ik... de 30e zou ik wel kunnen, maar de week daarop komt mij persoonlijk het beste uit, dan heb ik mijn toetsweek namelijk gehad haha
Volgens mij wordt 't nog moeilijk om een datum te prikken wanneer we allemaal kunnen! Maar komt goed toch? Ik kan zowel op vrijdag als zaterdag avond wel (met enige uitzonderingen daar gelaten).
Mensen ik wil mijn huis ook beschikbaar stellen hoor!!
Misschien voor de volgende keer.
Ik zit in elk geval tot eind november vol met verjaardagen en noem het allemaal maar op helaas, december gaat m ook niet worden ivm drukte op het werk. Ik hou mij en mijn huis beschikbaar in januari voor jullie