Ach, Con Amore valt wel op door haar eigenwijze hoofd volgens mij Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet zaterdag!
Ravenna
Geplaatst: 09-05-11 17:00
haha das mooi, is zillion valt niet zo op (vergeleken met die andere patsers) alhoewel "wel door zijn buikje hahaha"
_Pansy_
Geplaatst: 09-05-11 17:03
Haha, die heeft Con Amore ook We zullen het zien zaterdag! Die van Kelan lijkt wel wat op Con Amore, maar niet extreem veel ofzo. Die van Jolien lijkt niet echt op Con Amore vind ik, en de rest heb ik nog niet in het echt gezien volgens mij
Ben nu bezig met het smoelenboek. Heb van 9 paarden de afstamming inmiddels van paardenfokken gehaad, maar die andere drie nog niet. Help dus, ik heb nu Savanne, Annalina, Arage, Chadwick, Alcazar, Action W, ZestyDarla, Alysha van W en Aqanto. Jouw paard niet erbij? Even de link doorsturen!
Verder heb ik nog maar een paar foto's binnen, ik wil het woensdagavond allemaal afmaken, zodat ik het donderdag op school af kan drukken. Graag dus foto's, als ik die nog niet heb.
en foto moet ik nog maken (of mag ik een oude foto sturen maar ben ik waarschijnlijk niet van voor op te zien "we zijn ook niet super veel veranderd hoor"). of moet de foto recenter zijn??
Dankje Ravenna, Ik heb geen mail van jou, of had je em via pb? Dan is het mijn fout...
Foto mag best een wat oudere zijn, als het maar wel een duidelijke is!
Ravenna
Geplaatst: 09-05-11 20:56
jha ik zat ff te kijken maar mijn vader heeft de foto's van vroeger verplaatst :S lekker handig maar ik zal je er zeker 1 opsturen als ik me vader zo spreek mijn e-mail krijg je even via pb
Ik heb afgelopen dagen wat foto's gemaakt en zet ze vanmiddag op de pc. Stuur je er dan gelijk 1tje door! (had ook foto's gemaakt van vriend met Arie; zijn die gewoon leuker , misschien Ronald maar mee laten rijden hihi) paardenfokken link had ik al eerder in het topic door gegeven, heb je die van Arie ondertussen ook?
Arie heeft trouwens ook meerdere donkere vlekken (schijnt bij Amor weg te komen) en meerdere kruinen, is een beetje een handelskenmerk zaterdag denk ik
listiglistje
Geplaatst: 10-05-11 10:27
Hier geen vlekken (behalve een plek met vage witte haren op zijn hals) maar wel veel kruinen
Paarden met veel kruinen zijn lastig zeggen ze toch net zoals vossen
Zijn jullie er al uit wat je aantrekt? zowel paard als ruiter... Aqanto krijgt Robby's bandages om, wit met ice blauw en ik heb daar een bijpassende kleur jack bij besteld via Marktplaats verder witte rijbroek en cognackleurige laarzen-en cap, dekje gewoon mijn wedstrijdchabrak!
Hier hetzelfde hoor Vesceron, ik hou het ook gewoon bij wat ik al in de kast had liggen. Ga wel in het wit i.p.v. creme, vind ik in zo'n situatie toch mooier denk ik!
listiglistje
Geplaatst: 10-05-11 10:40
Nou zo'n investering was het niet hoor € 17,95 voor de bandages en € 15 voor het jack inclusief verzendkosten
Normaal ben ik niet van de setjes.....ik dacht dat jij daar meer van was kleinvosje
Mwa, valt wel mee hoor, ik heb er denk ik 2, of misschien 3. Heb er 1 voor mijn verjaardag gekregen, vonden de kids leuk om te geven, en 1 die ik zelf gekocht heb. De derde is een toevalstreffer...
Voor mij; witte wedstrijdbroek, bruine Ariat schoenen en chaps, shirt moet ik nog even bekijken, eentje die een beetje netjes afkleed (waarschijnlijk eentje met bruin accenten) grijze cap...
Arie: wit wedstrijdchabrakje, witte peesbeschermers en netjes in de knotten...