Saskiaatje schreef:Nee, doe die ene aan. Van die foto, je weet wel.
Nee die vind ik te kort, en mijn borsten puilen er in uit dus ik snap je punt maar wil je dan dat allemaal leuke meisjes aan me gaan zitten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Ik denk dat ik vanavond al even de stad in ga, kijken of ik lesbisch ben enzo... Ik ben nu zelf ook een beetje in de war
Myukii schreef:MarcoBorsato schreef:Ik denk dat ik vanavond al even de stad in ga, kijken of ik lesbisch ben enzo... Ik ben nu zelf ook een beetje in de war
Makkelijker voor jezelf om het hele "ik ben zó gay"-idee los te laten. Je wordt verliefd op wie je verliefd wordt, dan maakt het toch niet uit of je lesbisch of biseksueel bent?
Het zal voor iedereen anders zijn natuurlijk, maar ik snap niet waarom je zoveel druk op jezelf legt om erachter te komen of je alleen op vrouwen valt (en dat op heel bokt laat horen), of op vrouwen en mannen.
Go with the flow, ookal is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan, dat snap ik wel..
Hm, oke, misschien een beetje een nutteloze post, maar ik moest het even kwijt.![]()
Have fun iedereen morgen, ik ga bij nader inzien toch naar welcome to the future..