Ik weet het niet Jessica zat ook zoiets te denken of issias of hoe schrijf je dat zoiets?
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-10 22:30
schias is een plaag die veel te veel mensen in haar macht heeft en houdt. Ontdek wat het is en vooral wat u er aan kunt doen. Begin hier zodat u snapt wat ischias is en ook wat het niet is…
U wilt eerst weten of u wel ischias heeft. Goeie vraag! Als u last heeft van ondraaglijke pijn, wilt u eerst weten wat er aan de hand is. Hoe weet je nu zeker dat je ischias hebt?
Heeft u last van pijn in uw onderrug, bil en been? Een trekkende spierpijn in uw been? Tintelende benen, pijn van de rug naar de enkel, zeurende pijn in uw bil, of stekende pijn in bil, been of voet? Dan heeft u de symptomen die horen bij ischias.
De pijn bij ischias kan variëren van zeurende tot stekende pijn, van een verdoofd tot een branderig gevoel en van spierzwakte tot tintelingen.
Ischias is de volksnaam voor rugpijn die uitstraalt vanuit de bil helemaal tot onder in het been, zowel links als rechts. De pijn kan zo hevig zijn dat die je leven beheerst.
Ja was ook al opzoek gegaan, maar dat zijn gewoon alle symptomen die ik heb....
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-10 22:36
Dan zouden ze je van alles kunnen geven maar omdat je zwanger bent zou dat wel eens lastig kunnen zijn.
Evt inspuiten op de plek zelf??
Succes morgen!!
bianca78
Geplaatst: 06-07-10 07:15
Maartje: heel ief van je aanbod, maar nee, ik heb er hele slechte ervaringen mee! Niet dat dat bij jullie is, maar krijg het ook thuis niet voor elkaar om een andere auto te lenen!
Mo: jeetje, je hebt er wel erg veel last van he?
Jess: ja ik vind het echt heel zonde, maar ik durf niet met onze auto zover te rijden, sta ik dadelijk langs de kant van de snelweg, kan ik er nog niet bijzijn
Madelief28
Geplaatst: 06-07-10 07:17
mo, ik heb ischias gehad tijdens de zwangerschap met Marit..das inderdaad echt geen pretje.Ik heb ook veel pijn gehad toen...Ik wil je neit ontmoedigen, maar bevallen is de enige remedie....
Nou dan wil ik met 37/38 weken echt wel ingeleid worden, want ga dit echt niet volhouden tot 42 weken!
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-10 11:33
Oh Bianc, je wil gewoon helemaal niet met ons mee.......... zeg dat dan gewoon.......
Cold feet
Monique1985
Geplaatst: 06-07-10 14:08
Meiden ik ga gewoon mee hoor! Op die dag slik ik dan wel gewoon wel die 4x2 pillen Ennuh we zien wel hoe het gaat! Je hoeft van mij niet naar hun te mailen hoor Jessica (of had je dat al gedaan?) Dan zien we het daar wel hoe het gaat! Ze zullen zelf ook wel bedenken dat ik niet achter een karretje kan hangen
bianca78
Geplaatst: 06-07-10 20:14
Dimple schreef:
Oh Bianc, je wil gewoon helemaal niet met ons mee.......... zeg dat dan gewoon.......
Cold feet
Nee Jess, anders had ik het echt wel eerlijk gezegd hoor zo ben ik wel! Maar ik leen gewoon geen auto en met de trein dat doe ik echt niet, ondingen!!!
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-10 20:37
Zit je te klieren hoor. Ik zou het wel erg jammer vinden hoor.
Is het al zeker dat je niet komt?
Om het dan maar even zakelijk te houden . Mocht je besluiten niet te komen, wil je dan de resterende 30 euro ook naar me overmaken? Dan zal ik zorgen dat er zaterdag betaald wordt.
Vraagje: Zou iemand mij misschien op kunnen pikken? Wij gaan misschien kamperen vanaf vanavond tot dinsdag in Hoenderloo. Peter en de meiden gaan zaterdag weg omdat Peter vrijgezellenfeest heeft, maar dan hoef ik niet nog een keer heen en weer te rijden, maar heb natuurlijk geen auto dan. En fietsen is aardig eindje, heb gezien 23 km!
Komt er dan niemand langs haar rijden? Wel balen, want ik moet er ook een half uur voor rijden om haar te halen en dan weer trg... En dan 's avonds ook weer he?!
Piet had het gisteren over 35 graden in het binnenland! Nou dat is echt te warm hoor! Dan leg ik het af... En de paarden denk ik ook ! Maargoed heb Jes al gesmst! Ze zal even bellen of het wel doorgaat als dit allemaal wel het geval is dan heb ik al met Verona gesmst en haal ik haar op. En als het niet meer gaat met mij dan haalt iemand anders haar waarschijnlijk op en anders kan ik haar ook weer naar huis brengen. Dus is ook allemaal geregeld
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-10 09:34
Ik heb even gebeld maar het gaat gewoon door. Het tempo gaat gewoon wat lager dus dat komt helemaal goed.
Super Mo dat jij Verona ophaalt.
Wordt gezellig zaterdag! Neem lekker schone kleding mee, flesjes water, zonnebrand, hoed of pet. Paracetamol (voor Mo ) en dat soort ongein.
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-10 13:10
Bianc, waar ben je??
Ga je nu definitief niet mee? Niks kunnen regelen verder? Ik hoop dat je nog wat hebt kunnen regelen. Zou super zijn! Zou echt zonde zijn als je niet kan hoor!
Mocht het toch niet lukken denk je dan nog even aan bovenstaande 30 euro naar me over te maken?
En tempootje lager is helemaal niet erg voor jou hé Mo! En we rijden in het bos, lekker veel schaduw dus prima. Als we maar lol hebben