Geen idee.. Maareh, jullie zeggen wel dat ik het dichtst bij woon maar het is voor mij een half uur heen.. half uur terug.. en dan later op de dag weer half uur heen en een half uur terug.. Ik weet gewoon niet of mijn ouders dat willen.. Vooral niet omdat het niet al te laat mag zijn omdat het anders te warm wordt.. Bovendien heb ik als eerste gezegd dat ik eigenlijk het liefst wil blijven slapen..
Ja, daarom is het voor jullie ook handig.. Maar ik bedoel gewoon dat het voor mij ook niet zo handig is en ik niet weer of ik mag als ik niet kan blijven slapen..
Maar als JS dan niet blijven slapen en mees die blijft zoiezo niet slapen dan is het Caitlin, Laura, Nadia, Alice.. kan dat wel dan Veer?
Inney
Geplaatst: 14-04-10 19:02
Caiit schreef:
Snap ik allemaal Alice, daarom vroeg ik ook of Soof en Jood echt moesten blijven slapen. En Lau, moet die blijven slapen?
Wss mag ik ook niet blijven slapen. Maar het is voor ons dikke 2,5 uur volgens mijn moeder.. Dus ze zit nog in tweestrijd, dus ik zit nu echt te smeken.. (voor het brengen)
Nadia, je kunt natuurlijk ook ter plekke nog kijken of je misschien toch op Irlijn kan ... Maar als ik jou was zou ik op Loeki gaan. tis dat ik op ferry ga (en daar blijf ik ook bij) anders ging ik wel op loeki
Laura je kan ook bij mij blijven slapen. Dan gaan we er samen heen en hoeft je moeder je alleen naar mij te halen/brengen. Da's maar een half uurtje toch?
_Laura_
Geplaatst: 14-04-10 20:20
xxMACYYY schreef:
Laura je kan ook bij mij blijven slapen. Dan gaan we er samen heen en hoeft je moeder je alleen naar mij te halen/brengen. Da's maar een half uurtje toch?
Jaaa dat kan ook maar jij bent 15 en dan voel ik me zo jong