hahhaa ik vond het ook al zo duur Maar waar heb jij die prijs berekend dan Maaike? Ik heb op NS.nl en dan gewoon daar rechts : Station Groningen en naar Station Zwolle, met datum en aankomsttijd 10:00.
Ik heb ook geeeeeen idee waar wij langs rijden, langs welke stationnen, kan je dat ook ergens zien ?
Als ik met de trein ga ga in in Hardenberg, maar ik heb geen verstand van treinreizen.
wat is reductie?
Merel__
Geplaatst: 23-04-10 21:36
bente_ schreef:
Als ik met de trein ga ga in in Hardenberg, maar ik heb geen verstand van treinreizen.
wat is reductie?
korting!
en ik ga wel eens met de trein war wil je weten je moet op NS.nl kijken, typ je in van welk station naar welk station je wil en komt ook bij te staan waar je moet overstappen
Ik heb ook een CJP-pas! (A) Maar volgensmij heb ik die korting weggegeven omdat ik eigenlijk nooit met de trein reis (dommmmm!) maar ik hoef volgensmij niet over te stappen..
Ik heb ook zo'n CJP-pas! Zou ik even moeten kijken of je dan korting krijgt. Je moet eens op de site meedoen met al die dingen de je kunt winnen, ik had me ook maar ingeschreven, had ik een psp gewonnen!
owwwww ik heb het echt moeilijk .. want woensdag is ook bevrijdingsfestival! Maar hoe laat gaan we ongeveer weg ? (A) want dan kan ik ook misschien wel gelijk door, want ik moet toch naar groningen als ik daar heen wil !