Ik heb er toch voor gekozen om te gourmetten Zaterdag, het is maar wisselvallig weer en dan zou t zonde zijn om midden in de BBQ naar binnen te moeten vluchten.. Gourmetten kan ook lekker buiten, dus als het slecht weer is hebben we iig een binnen-mogelijkheid!
Echt een nummer om vervolgens tegen een boom te rijden.. Al was dat niet het plan hoor
Ik ga morgenochtend toch nog maar even werken, kreeg het vanmiddag niet af en was ook zeer frusti omdat ik helemaal alleen op een afdeling met 20 bureaus ofzo zat en er constant telefoons gingen
Ik heb een cdtje gebrand, heb er nog 1 voor Nicole liggen die mee moet en nog twee cd's met volgens mij liedjes van de foute 111. Dan komen we de autorit wel door denk ik?
Is er toevallig ook nog iemand lid van de anwb? Wilde het eigenlijk van de week nog even regelen, maar het is zo druk met toeristen in de stad dat ik geen zin had om een uur in de rij te staan.. In een dag ga ik het vast niet fixxen he?
Dat had ik zelf ook al een beetje bedacht... Stacey moet in de bedstee, ook voor haar rug... Nicole gaat op het luchtbed... Dus dan is het tussen Simone en Nathalie!
minka
Geplaatst: 16-07-10 08:13
Letizia schreef:
Ik ben lid, kan dat dan? Tis mijn auto niet natuurlijk, of maakt dat niet uit?
Als je wilt graag, het gaat niet op auto maar op naam. Heb net zelf ook maar een lidmaatschap aangevraagd, want je weet het nooit met het barrel