Bah , hoop toch wel dat het zondag beter weer is hoor ( tenminste om op de weg te zijn, die sneeuw de hele tijd word je ook gek van ).. En dat de wegen goed begaanbaar zijn..
Ja idd.. Vooral als je zo`n dag hebt lopen slenteren en dan in het donker terug moet..
Dan denk je echt dat alle stipjes sneeuw op jou afkomen
Zegge ik ben ondertussen prof in in de sneeuw rijden! Neem ik wel de oude golf mee!
maartje_h
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-10 21:19
MissToseland schreef:
ik heb een mail gestuurd maar nog niks terug..
anders moet ik maar bij iemand op de rug
haha dan gooi ik wel de kinderwagen bij sas in de auto zit ook nog een heel handig en groot boodschappenmandje onder! daar word op grf wandelingen ook altijd gebruik van gemaakt voor riemen en tassen en weet ik veel wat heeft zelfs al eens een hond in gezeten
chan.. k heb jou nog helemaal niet gesproken verder deze week maar ik moet jou wel ff zien voordat we de HHB opgaan.. ff mijn tas met kleding enzo in je auto dumpen, anders wordt ik daar niet vrolijk van denk ik als ik daar de hele dag mee moet lopen
wat ben je toch een lieverd.. k ga mn beste beentje voorzetten, en geef me maar op mn kop als mn gedachten afdwalen. K heb er in ieder geval wel erg veel zin in..
Ik heb wel een trolley.. Weet niet of ik hem meeneem.. Anders heb ik nog wel een mini weekendtas/sporttas ding wat ook wel handelbaar is.. Mijn moeder zal wel een overlevingspakket meegeven.. Heb geen geld over om daar veel eten en drinken te kopen.. Hoop dat ik een dezer dagen nog wat gesponsord word door TNT, wat ik nog te goed had..