Camee&Britt, trein naar Zwolle is € 24,90 dagretour+10 euro ofzo voor bus heen&terug. Dus in totaal € 35 euro aan reisgeld.. (vanaf Utrecht Centraal)
Spritz
Geplaatst: 09-12-09 18:22
+dan kunnen jullie nog samen zo'n reiskaart van de Blokker halen, met zo'n 2en voor 30 euro hele dag reizen. Dus 15 euro, + ongeveer 10 euro heen&terug met de bus Dus €25,- p.p vanaf Utrecht .
utrecht is het makkelijkst voor iedereen, dus als slapen daar kan is het super! want verder naar het noorden wordt algauw te ver voor mij dus dat kan gewoon niet. en als slapen niet lukt, dan gaan we toch gewoon wel een dagje doen, ik bedoel we willen meeten of we willen meeten als het dan niet kan slapen op een gelegen plek, dan kan je het beste gewoon een dagje doen
nee weet ik, maar ik bedoel, utrecht ligt het centraalst zeggen jullie, maar als bijna iedereen uit het noorden komt en niemand uit brabant, ga je toch eerder naar het noorden =)
naja t spijt me zeer, maar vorige zwolle word echt te duur voor me... ik heb geen werk ofzo heh en beetje geld problemen, daardoor veel ruzie thuis... dus zwolle is voor mij echt tever weg.. en al helemaal als het maar voor 1 dagje is..
Ja oke dat snap ik ook wel. Maar kijk zoals Utrecht voor mij is óók ver hé, ik weet niet hoor maar voor mij is dat niet het makkelijkst Narr ^^ Maarja, we zien wel even. Op deze manier komt het er iig toch niet van, want bij niemand kunnen we slapen. En stel we kunnen bij mij slapen, komen er veel niet vanwege de reisafstand/geld.
hmm lastig allemaal maar weet je dit zul je altijd houden ik bedoel iédereen woont ver uit elkaar, iedereen zit met het probleem geld etc. en is er niet iemand in utrecht die ergens een ruimte heeft waar we dan high tea ding kunnen houden?
ik bedoel jullie moeten wel rekenen van jullie moeten rond de 30 euro betalen om naar óns te kunnen komen, maar wij moeten ook rond de 30 euro betalen zodra wij naar utrecht moeten komen dus dat zou je altijd houden
xLonneke
Geplaatst: 10-12-09 08:52
even een voorbeeldje, stel we gaan naar zwolle en moet 30 euro betalen. mensen als lea, daphne, fem & leo enzo komen daar uit de buurt, dus die hoeven bijna niks te betalen. is het dan niet beter om te delen? zodat uiteindelijk iedereen ongeveer even veel betaald, dat zou ook het eerlijkste zijn
Kijk wij kwamen ook naar Utrecht de vorige keer, en dat kost ook geld.. Ik vind het écht niet erg om er wat voor neer te gaan leggen om naar een meeting te gaan.. Maar je kan toch niet met iedereen rekening houden, eens houd het op ..
En dat voorstel van Lonneke, ik weet het niet.. daar zul je ook wel mee tegen dingen aanlopen..
naja anders gaan jullie maar naar zwolle, ik ga wel niet mee. ik heb dat geld gewoon simpelweg niet.
Sky
Geplaatst: 10-12-09 14:23
Lon dat is wel het eerlijkste, om het te delen, maar ik kijk ik kom bijvoorbeeld alleen als ik niet veel geld hoef te betalen en stel dat ik bijna niets hoef te betalen maar uiteindelijk toch wel omdat we het dan zouden delen, dan ga ik niet! Maar dat heeft dan niets te maken met dat ik gierig ofwat ben, of dat ik het niemand gun, maar gewoon omdat ik weinig geld heb!