UUhm.. tsjaa toch wel redelijk optijd Wij dachten eigenlijk aan 11 uur hier (thuis).. ongeveer dan he dan kunnen we namelijk nog even wat eten en spullen bij elkaar rapen enzo, bijkomen van de lange reis haha en dan dus vertrekken, we moeten er altijd om half 1 zijn dusja.
en ons pap kan brengen en halen (aquabest/thuis) en dat is dus met 1 auto.. dus 't word wel erg krap met z'n 6e in een auto.. maarja 't is ook zo banketstaaf als jij moet fietsen..
Joonsel
Geplaatst: 26-07-09 10:46
Jep En Deb, Pien, Celine en Yann komen als het goed is allemaal naar het station.
Ik kan evt ook met de bus, alleen dan moet ik wel een stuk lopen richting Auqa..
Ja hun komen naar 't station en ik kom dan ook naar 't station en van daaruit nemen we dan de bus naar mijn huis en dan brengt ons pap ons dus naar aquabest.. dusja.. zeg maar hoe je denkt dat het 't makkelijkst is
Joonsel
Geplaatst: 26-07-09 10:55
Als ik met de bus ga, moet ik een half uur lopen. Fietsen kost me ook een uur (en ik ben daar niet echt bekend, dus dan ga ik verdwalen ) Met z'n 6e in de auto is ook niet echt relax..
Neem aan dat jullie dan over Eindhovenseweg Zuid rijden? Want daar stopt de bus, en vanuit daar is het 2km naar Auqabest..dat is op zich wel te doen met z'n 6e..? Dat is daar opgepikt kan worden (als dat niet teveel moeite is)
Steef_
Geplaatst: 26-07-09 10:56
waar is de eindhovenseweg zuid? we rijden zeg maar langs het kanaal.. weetjewel? en volgens maar is die halte daar ook ergens, dus als het op de route ligt kun je er daar gewoon bij komen whaha dan moeten we maar proppen of in de achterbak ofzo