Ja hoor! Echt gele staarten worden bij ons op stal (voor keuringen) wel vaker in de biotex of vanish gezet. Werkt prima!
lausan
Geplaatst: 06-08-09 07:55
Botervlieg schreef:
Geen mooier geel dan - authentiek!! - Flan-geel!!
Amen
San d'r manen waren gelukkig erg mooi wit (met zwart natuurlijk ). Die heb ik ook niet gewassen, zijn gewassen 2 dagen voor we San lieten gaan. Het ruikt nu nog naar San
Jellie
Geplaatst: 06-08-09 10:45
Botervlieg schreef:
Geen mooier geel dan - authentiek!! - Flan-geel!!
Lausan, lijkt me wel heftig voor je om te werken met de manen van San maar wel heerlijk dat ze nog naar haar ruiken
Hallo allemaal.. Het gaat redelijk goed met me dus ik verwacht eigenlijk dat ik zondag ook gewoon lang kan blijven.. Mn vriend of mn vader willen me wel brengen.. Maar ik wil ze niet al teveel belasten op hun vrije daggie, was er iemand van jullie die het anders leuk vind mij af te zetten in Arnhem, of eventueel langs Figor te gaan dan ofzo.. Als het niet mogelijk is zal ik even kijken hoe ik het doe, of ik dan toch korter blijf, anders blijven ze heen en weer rijden
Roos: ik had je eigenlijk belooft om te komen ophalen en thuisbrengen. Maar ik zie dat Lausan zich ook al aangeboden heeft. Laat maar weten als ik mijn belofte moet inlossen.
angela, hihi dat geeft niks hoor wist dat er meer mensen het aangeboden hadden..
lausan, helemaal super, leuk dat je ook even bij de paardjes wil kijken.. als ik me helemaal goed blijf voelen zondag doen we het zo en wordt ik toch niet lekker dan bel ik paps ofzo..