Weet namelijk niet of ik twee uur ga halen, ligt eraan of mijn nieuwe stalgenootjes zaterdag of zondag Vien in hun merriekudde willen introduceren. Kan haar er dan moeilijk in gooien en gelijk hard wegrennen.
anshrop
Geplaatst: 28-09-09 23:08
be- wattuh???? Weet iemand wat dat betekent???? Hmmmmmm fieke , da's wel veel gevraagd, maar voor jou....... vooruit!
Inderdaad, dus dan kan ik daar eventueel wel wat later aanbelanden. Knollie gaat in dit geval even voor.....en Hare Zwaaiestaart heb ik natuurlijk al gezien (zelfs op gezeten!).
Ik zou wel willen, maar ben bang dat ik er geen tijd meer voor heb.....Moet morgen heel de dag werken en s'avonds Kealy doen en mijn kast inruimen. Vrijdag s'ochtends werken en s'middags komt Vienna. Zaterdag s'ochtends Vienna, s'middags werken en s'avonds feestje. Zondag s'ochtends Vienna en dan naar jou......heel misschien dat het vrijdagavond nog lukt maar durf het niet helemaal te beloven. Kan anders wel een choc. taart van mijn werk meenemen, als er niemand toe komt....
tijd om te maken heb ik niet, maar wel om bijvoorbeeld langs de AH of HEMA te rijden Ik kan dus ook evt zo'n chocoloademousetaart halen, of een andere heerlijke chocolade-variant!
Zoals die van AM bestaan er geen anderen, dat is de meest geweldige choc taart die ik ooit geproefd heb! Maar die wij hebben zijn ook niet onaardig. Met hoeveel zijn we, weet ik wat ik mee moet nemen?
Hoiiii, ik voel me nog niet erg jofel, ik hou nog even een slag om de arm, voor wat betreft mijn aanwezigheid bij de meeting. Morgen en zondagmorgen heb ik nog te gaan. Hopelijk knap ik genoeg op.