ik ben nogsteeds voor een meeting zoals ik al zei het lijkt me heel leuk alleen niet zo laat op de dag zo'n eind uit de buurt mijn man wil ook eten
Bliksem
Geplaatst: 07-08-09 21:12
Misschien is het dan een idee om nog een andere keer een meeting te doen in de eerstvolgende vakantie. Dat iedereen dan weer stemt welke datum en waarheen.
Als Nathalie het goed vindt (wat ook niet onbelangrijk is natuurlijk ) lijkt het mij wel leuk om dan maandag de 17e samen met Sanne (en Ingmar??? en nog iemand die wil? ) naar haar toe te gaan.
ik vind het leuk om de 17de met blik en eventueel ingmar naar nathalie te gaan en daar te treffen wie er nog meer tijd en zin heeft kunnen maken. Maar om nu weer een andere datum te gaan prikken
ik vind het jammer dat het nu ineens allemaal anders geregeld word dat walibi te ver is en te duur kwa reiskosten snap ik helemaal. Maar nu word alles overhoop gegooid dat ik er niks meer van snap.
zoals ik al eerder zei zou voor mij een picknick alleen al genoeg zijn lijkt me heel leuk. Iedereen neemd wat mee wat hij/zij lekker vind en dan gezellig kletsen.
nathalie2302
Geplaatst: 08-08-09 15:17
Denk dat het voorstel van de picknick ook prima is Marieke, maar dat het er meer om gaat 'waar'
Wat mij betreft zijn jullie (wie dan ook van jullie ) hier in ieder geval van harte welkom. We kunnen lekkers meenemen en in het bos picknicken, maar ik kan ook het pannenkoekenhuis van harte aanbevelen (zowel de pannenkoeken als de ijsjes)
ik moet dan alleen Edgar ronselen om de kinderen tussen de middag op te halen, te voeren en weg te brengen maar hij had er toch al rekening mee gehouden en werkt die dag thuis
bliksem en ik zijn de enige die zonder morren hier mee praten over een meeting geloof dat voor de rest iedereen had met jonge kinderen die vroeg naar bed moesten/geen oppas hadden/mannen die de auto mee hadden/mannen die moesten werken/geen geld om te komen/ het nog niet wisten of ze komen
en als je de rest van de tekst leest en de smilies erbij ziet dan zie je ook gewoon dat we het niet heel serieus zo bedoelen maar goed we willen nu gewoon concrete afspraken gaan maken dus willen gewoon horen wie er wel en wie er niet komen
Ik wil hier even toevoegen dat ik alleen met de tijd zat 4 uur word voor mij gewoon te laat. Ik snap dat jullie concrete afspraken willen maken maar er word nu gewoon niet meer over andere mensen gepraat alles moet nu volgens jullie plannen. Ik wens jullie veel plezier met de meeting maar ik heb er op deze manier gewoon geen zin meer in. Ik meld dus ook bij deze dat ik niet kom