Maar wedstrijd zou je toch eventueel een keer niet kunnen doen? (Net als dat je (in mijn ogen dan) toch altijd wel een keer af kan zeggen voor werk en allerlei andere dingen die je vaak doet)
als ik me al ergens voor opgegeven heb... streekwedstrijden betaal ik sowieso voor... maar die wedstrijden zijn dan niet. Wil in principe wel een keer een wedstrijd vrij weekend plannen dat is het probleem niet, ga echt niet elke week weg... maar dan wil ik wel op tijd van te voren weten of we dan wel of niet gaan. Maar als er geen streekwedstrijd staat is de kans groot dat ik dan niet weg ga
Mij maakt nog steeds weinig uit. Heeeel misschien ben ik de 1e zondag van juli nog hier, en anders ben ik al naar La France & 1e zondag van augustus ben ik daar sowieso nog.. Met mij moeten jullie gewoon geen rekening houden als we in de zomervakantie gaan
Treinkaartje heb ik niet kunnen bemachtigen bij Kruidvat. Paps ging voor mij toen ik op school zat v/d week, maar uiteraard uitverkocht Mja als we richting Utrecht gaan, dan is het wel te doen voor mij! En als we verder gaan moet ik even kijken of ik korting of iets kan ronselen, of zo'n kaartje via marktplaats
Woow tis ontzettend dood hier. Ik kan definitief 27 juni NIET! Maar waarschijnlijk ga ik ook in Juni stage lopen dus..misschien moeten jullie maar geen rekening met mij houden om een datum te planne