In mijn profiel staat foto van mij marr, kan je ff kijken en dan herken je mij wel Heb nu alleen bruin haar met veel blonde plukkies erdoorheen! Of het morgen gestyled is of gekruld kan ik nog niet zeggen
Witte broek met uit eten is niet handig, als je knoeit zie je het gelijk. Ik wil ook een voorgerecht hoor!
Anders onthoudt iedereen toch wat tie besteld, naar boven afronden en tada! Inclusief fooi!
Ik ga geen pot maken, daar heb ik slechte ervaringen mee, dan zijn er een paar die 4 flessen wijn opzuipen en nog een paar borrels nemen met natafelen en ik met mijn 2 sinas kan dat dan betalen, toedels, dat doe ik niet meer!
Morning.... Precies Zooist, dat probleem heb ik ook. Ik drink hooguit 2 a 3 cola, en that's it. Het is niet zo dat ik mn laatste euro hoef om te draaien, maar heb weinig zin om flink te moeten dokken, omdat er zijn die zoveel eten/drinken. En ik denk dat er meer zo zijn, als ik. Dus vandaar dat ik het even vraag.Kan maar alvast duidelijk zijn.
marrlinde
Geplaatst: 18-04-09 09:44
idd.. de een eet meer dan de anders
als iedereen nou ff onthoud wat ie eet en het geld aan een persoon geeft en die persoon dan alles betaald aan het einde ofzo?
Ja, laten we het zo doen. Iedereen kan bestellen wat tie wl, onthou wat je besteld heb en reken an het eind van de rit even uit wat het gekost heeft. Dat gaat op het schoteltje!