ik dacht namelijk dat je niet mee wilde

van mij mag het wel maar de rest moet er ook mee eens zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hilde_q schreef:Belangrijke dingen:
Datum:
zaterdag/zondag
11-12 april
deelnemers
Danielle Eigen paard > Jauke
---------------------------------------------------------------------
Dagbesteding:
Zaterdags rond een uur of half tien verzamelen in Waalre. '' Kennis'' maken, kopje koffie of iets anders drinken.
Paarden klaarmaken.
Klaar maken rit. Vertrek rit rond een uur of 12.
Waar ergens in Waalre? Waalre is wel niet heel groot, maar ik denk toch te groot om gewoon naar het centrum te gaan
De rit wordt nog uitgezet. Ik ben nog op zoek naar een alternatief voor de manege in Eersel. Maar helaas is er nog niet zo veel.
De rit zal naar een locatie plaatsvinden waar we doen eten. (kosten voor eigen rekening, broodje of iets dergelijks)
Daarna terug naar stal. Paarden verzorgen etc.
Hoelang gaat de rit dan ongeveer duren?
S'avonds hebben we verschillende mogelijkheden om te eten.
Er is een pannenkoekenrestaurant, een wok, een chinees, friettenten noem maar op.
S'avonds laat gewoon lekker gezellig
Zondag:
Rit naar het gat van Waalre waar we lekker kunnen spelen. Beetje vrij rijden, er is een groot ven, we kunnen nog naar een ander ven. Mogelijkheden zat.
Daarna terug naar de stal. Daar kunnen we nog even lekker zitten.
Einde meeting: tegen een uur of 4-5-6 , ligt eraan hoe gezellig het is
--------------------------------------------------------------------------------
Kostenplaatje:
Dit is verschillend:
- lunchpakket zaterdag, lunch zondag
- avond eten zaterdag
- misschien kleine vergoeding staleigenaar voor mensen met eigen paard. (hooi, stro/zaagsel, wortels, mais aanwezig)
- Mensen zonder eigen paard, meestal rekent de eigenaar rond de 7.50 voor huur. Misschien dat dit niet hoeft, dat weet ik nog niet/
Ik ben vast zat vergeten
Groetjes